تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۲۰۰۹۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
موافق برگزاری پلی‌آف فوتسال بانوان باوجود وضعیت قرمز خوزستان نیستیم
 مدیرعامل باشگاه ملی‌حفاری گفت: تا زمانی که وضعیت خوزستان در خصوص ویروس کرونا قرمز است، حاضر به بازی در پلی آف لیگ برتر فوتسال بانوان کشور نیستیم زیرا نمی توانیم سلامتی ورزشکاران‌مان را به خطر بیندازیم.

سیدسالار محمدنیا در خصوص مطرح شدن این موضوع که چهار تیم راه یافته به پلی آف لیگ برتر فوتسال بانوان موافق برگزاری ادامه لیگ هستند، اظهارکرد: در این زمینه هیچ کسی از فدراسیون با باشگاه ملی حفاری تماس نداشته است و ما نیز اعلام نکرده ایم که موافق برگزاری لیگ هستیم زیرا تا زمانی که وضعیت خوزستان قرمز است، اصلا نمی توانیم تمرینات را آغاز کنیم.

وی بیان کرد: در حال حاضر به خاطر شرایطی که کرونا ایجاد کرده است، تمام مجموعه های ورزشی و مهمانسراهای شرکت ملی حفاری تعطیل هستند و مجوز بازگشایی هم نداریم و در این شرایط نیز نمی توانیم پذیرای بازیکنان شهرستانی باشیم. ضمن این که وزارت ورزش نیز آغاز تمرینات و مسابقات را برای شهرهای سفید اعلام کرده است.

مدیرعامل باشگاه ملی حفاری گفت: به بازیکنان مان نیز فراخوانی جهت حضور در تمرینات نداده ایم زیرا وضعیت خوزستان مناسب نیست و فعلا هیچ برنامه ای برای آغاز تمرینات نداریم. تا زمانی که وضعیت خوزستان قرمز است، حاضر به بازی نیستیم زیرا نمی توانیم سلامتی ورزشکاران مان را به خطر بیندازیم.

وی تاکید کرد: باتوجه به ایجاد این وقفه طولانی، شروع مجدد لیگ آن هم با در نظر گرفتن تنها سه هفته برای تمرین، بازیکنان را دچار مصدومیت خواهد کرد.

محمدنیا گفت: باتوجه به این که تیم فوتسال ملی حفاری در مرحله گروهی در صدر جدول قرار گرفت و یک بازی از مرحله پلی آف را هم با برد پشت سر گذاشته بود، پیشنهاد ما این بود که ملی حفاری به عنوان قهرمان مشخص شود اما تیم های دیگر با این موضوع مخالفت کردند. در هر صورت قهرمانی حق تیم ملی حفاری بود تا بازی ها دیگر ادامه پیدا نکند و خدای ناکرده نیز به واسطه از سرگیری لیگ، بازیکنی دچار کرونا یا مصدومیت نشود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار