تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۲۰۰۹۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شکستن رکورد خرید گندم و کلزا در شوش
  رئیس اداره تعاون روستایی شوش از شکستن رکورد خرید گندم و کلزا در مقایسه با سال گذشته خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود خرید گندم به میزان ۱۲۰ هزار تن و دانه روغنی کلزا حدود ۱۸ هزار و ۸۰۰ تن برسد.

هومن سپهوند  اظهار کرد: کار خرید گندم و کلزا در شهرستان شوش روزهای پایانی خود را سپری می کند و خوشحال هستیم که در هر دو محصول با رکوردشکنی خرید روبه‌رو شده ایم.

وی ادامه داد: امسال با توجه به شعار جهش تولید، باوجود تمام مشکلات پیش رو برای خرید، موفق به خرید بیش از ۱۰۰ هزار تن گندم و ۱۸ هزار و ۶۰۰ تن کلزا شده ایم و این روند ادامه دارد.

رئیس اداره تعاون روستایی شوش تصریح کرد: در سال گذشته میزان خرید گندم شهرستان ۹۴ هزار تن و میزان خرید کلزا ۷ هزار و ۸۰۰ تن بود اما امسال تا کنون بیش از این میزان خریداری شده است.

سپه‌وند عنوان کرد: میزان خرید گندم و جو با افزایش مناسبی در سال جاری روبه‌رو شده و پیش‌بینی می شود خرید گندم به ۱۲۰ هزار تن و دانه روغنی کلزا حدود ۱۸ هزار و ۸۰۰ تن برسد.

وی خاطرنشان کرد: کار خرید این دو محصول در ۱۲ مرکز خرید صورت می گیرد و روزانه پروسه بارگیری و حمل از مراکز خرید در حال انجام است.


مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار