تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳
کد خبر: ۲۰۰۹۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توضیح پلیس درخصوص حمله به نیروهای جهادی مهرشهر دزفول
 فرمانده انتظامی دزفول در خصوص ماجرای شب گذشته مهر شهر و حمله به نیروهای جهادی مسجد این منطقه توضیحاتی ارائه داد.

روح اله گراوندی شامگاه دوشنبه به رسانه‌های دزفول اعلام کرد: در پی حمله افرادی ناشناس به نیروهای جهادی مسجد مهرشهر در شامگاه روز یکشنبه و مصدومیت آنها، پس از اعلام این خبر ماموران کلانتری ۱۱ دزفول برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند و نسبت به تنظیم صورتجلسه اولیه و اخذ اظهارات مصدومان اقدام کردند.
وی با بیان اینکه مصدومان برای مداوا به بیمارستان اعزام شدند افزود: پلیس از بدو این حادثه تمام تلاش خود را برای شناسایی و دستگیری افراد ناشناس آغاز کرد که این اقدامات تا حصول نتیجه ادامه دارند.
سرهنگ گراوندی درخصوص برخورد نامناسب ماموران پلیس در این حادثه نیز گفت: فرماندهی انتظامی پس از بررسی موضوع بلافاصله با مامور متخلف و مسئول مستقیم وی برخورد سازمانی مناسب را اعمال کرد و عصر دیروز نیز با دعوت از این تلاشگر از آنها دلجویی شد.
وی افزود: پلیس همواره قدردان زحمات گروه‌های جهادی، جهادگران عرصه سلامت و تمام کسانی است که در صف مبارزه با بیماری منحوس کرونا هستند.
فرمانده انتظامی دزفول از تعامل شهروندان با پلیس قدردانی کرد و گفت: مردمداری و رعایت حقوق شهروندی از شاخصه‌های اصلی ماموران انتظامی است.

روز دوشنبه انتشار تصاویری از حمله برخی افراد ناشناس به نیروهای جهادی که در حال ضد عفونی معابر و خیابانهای مهرشهر دزفول بودند موجب واکنش‌هایی در فضای مجازی شد.

در تصاویر منتشر شده نیروهای جهادی مصدوم و از برخورد نامناسب نیروی انتظامی با جهادگران انتقاد شده بود.

احداث کلانتری یکی از مطالبات مهم اهالی مهرشهر دزفول با بیش از ۱۰ هزار نفر جمعیت است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار