تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۲۰۰۹۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
گمانه‌زنی‌ها برای برگزاری دیدار فولاد - استقلال در استانی دیگر
 باتوجه به شرایط قرمز استان خوزستان، صحبت‌هایی مطرح است که احتمالا فولاد از تیم استقلال تهران در استانی دیگر میزبانی کند.

قرار است، با برگزاری دیدار معوقه فولاد و استقلال تهران از هفته هفدهم، لیگ برتر فوتبال ایران پس از حدودا سه ماه وقفه به خاطر شیوع کروناویروس، مجددا از سر گرفته شود.

به گزارش ایسنا، اما با توجه به این که در حال حاضر استان خوزستان به دلیل آمار بالای مبتلایان به کرونا ویروس در وضعیت قرمز قرار دارد، گمانه‌زنی‌هایی در خصوص انجام بازی خانگی فولاد مقابل استقلال در استانی دیگر وجود دارد، موضوعی که البته مطرح شدن آن از سوی برخی مسئولان جای تعجب دارد زیرا اگر وضعیت خوزستان برای انجام این دیدار به دلیل افزایش آمار مبتلایان به کرونا مساعد نیست، پس در مجموع برگزاری تمرینات تیم فولاد هم در چنین شرایطی اصلا به صلاح نیست.

مگر می شود، همین مسئولان نگران برگزاری بازی فولاد و استقلال در اهواز به خاطر وضعیت قرمز خوزستان باشند اما نگران سلامتی بازیکنان تیم فولاد در حین برگزاری تمرین نباشند؟ موضوعی که اگر رنگ واقعیت به خود بگیرد و دیدار خانگی فولاد برابر استقلال در استانی دیگر برگزار شود، چیزی جز اجحاف در حق تیم فولاد نیست.

البته با مطرح شدن احتمال میزبانی فولاد در استانی دیگر، سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد نیز نسبت به این مساله واکنش نشان داده و معتقد است "با تمهیداتی که از سوی استانداری خوزستان اندیشیده شده است، اهواز تا زمان برگزاری مسابقات فوتبال به شرایط عادی باز می گردد و نباید از اکنون به پیشواز مسایل دیگر رفت. او همچنین بازی در خانه را حق تیم های خوزستانی می داند."

 همچنین گفته می شود اگر وضعیت خوزستان تا زمان آغاز ادامه لیگ برتر به وضعیت سفید تبدیل نشود، احتمال میزبانی سه نماینده خوزستان از دیدارهای خانگی شان در استانی دیگر که نام بوشهر مطرح است، وجود دارد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار