تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۲۰۰۹۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
درخواست مالک استقلال اهواز از باشگاه فولاد برای رهایی از زندان
 مالک باشگاه استقلال اهواز که در پی شکایت باشگاه فولاد خوزستان، هفت ماه است در زندان به سر می برد، از این باشگاه درخواست کمک کرد.

در سال ۹۴ تیم فولادنوین اهواز، زیر مجموعه باشگاه فولاد، موفق به کسب جواز حضور در لیگ برتر شد اما باتوجه به ممنوعیت حضور همزمان دو تیم از یک مجموعه در لیگ برتر، استقلال اهواز با مدیرعاملی محمد ملکی، سهمیه فولاد نوین را خریداری کرد و لیگ برتری شد. هر چند در آن زمان این اقدام با واکنش های متفاوتی از سوی کارشناسان فوتبال کشور و پیشکسوتان خوزستان نیز همراه بود و این را امری نادرست می دانستند اما استقلال اهواز بالاخره در لیگ برتر تیم داری کرد. تیم داری که نتیجه آن چیزی جز نتایج بسیار ضعیف و حضور یک تیم نا به سامان در سطح فوتبال حرفه ای ایران نبود.

باشگاه استقلال اهواز که از مدت ها پیش از خرید این سهمیه به مبلغ ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، خود نیز با مشکلات مالی بسیاری مواجه بود، نتوانست مبلغ مورد نظر را به باشگاه فولاد پرداخت کند. حالا نیز چند ماهی است که ارسطو جهانداری، مالک این باشگاه به خاطر چک هایی که در قبال خرید این سهمیه به باشگاه فولاد داده شده است که البته پشت این چک ها به امضای ملکی، مدیرعامل وقت استقلال اهواز نیز رسیده و او متعهد به پرداخت این پول شده بود، در زندان به سر می برد.

ارسطو جهانداری در گفت و گو با ایسنا، در خصوص وضعیتی که برای او پیش آمده است، اظهارکرد: من به خاطر پولی که باید در قبال خرید سهمیه فولاد نوین به باشگاه فولاد پرداخت می شد و هنوز پرداخت نشده است، با شکایت باشگاه فولاد در زندان هستم. البته پرونده دیگری هم داشتم که آن مشکل برطرف شد.

وی بیان کرد: از مسئولان باشگاه فولاد نیز خواسته ام که فعلا شکایت خود را از پرونده بردارند تا من از زندان آزاد شوم و بتوانم کاری کنم. قرار است این موضوع در هیات مدیره باشگاه فولاد مطرح شود اما هنوز خبری نشده است اما امیدوارم باشگاه فولاد این کار را انجام دهد.

مالک باشگاه استقلال اهواز گفت: باشگاه فولاد مبلغ چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از ما می خواهد که اکنون ۲۰۰ میلیون تومان دیگر هم به آن اضافه شده است. این مبلغ پول را باید آقای ملکی، مدیرعامل وقت استقلال اهواز پرداخت می کرد، زیرا پشت چک ها را ملکی هم امضا کرده بود و پرداخت پول نیز طبق قراردادی که داشتیم، جزو تعهدات او بود ولی متاسفانه او هنوز این پول را به باشگاه فولاد پرداخت نکرده است و با شکایت باشگاه فولاد، من در زندان هستم.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که گفته می شود، شما قصد اعلام انحلال تیم استقلال اهواز را دارید؟ گفت: تاکنون چندین میلیارد از بدهی های باشگاه استقلال اهواز را پرداخت کرده ام و اگر می خواستم تیم را منحل کنم که بدهی های آن را پرداخت نمی کردم. تنها بدهی فرناندو، بازیکن خارجی سابق استقلال اهواز مانده است و همچنان پیگیر وضعیت تیم هستم.

جهانداری همچنین از اختلال در بینایی اش گفت و این شرایط را سخت دانست.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار