تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۲۰۰۹۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پلمب یکهزار و ۲۵۴ واحد صنفی متخلف در خوزستان
 معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: یک هزار و ۲۵۴ واحد متخلف به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی در یک هفته اخیر در خوزستان پلمب شدند.

بهرام جباری بیان کرد: با تعطیل شدن اصناف غیرضروری از روز دوشنبه هفته گذشته به دلیل بالا رفتن آمار ابتلا به کرونا در استان گشت‌های مشترک بازرسی از بازارآغاز شده است.

وی گفت: در یک هفته اخیر از هفت هزار و ۴۰۰ واحد صنفی در استان بازرسی انجام گرفته است که به ۲ هزار و ۷۱۶  واحد تذکر و یک هزار و ۲۵۴ واحد متخلف نیز پلمب شدند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان ادامه داد: در اهواز نیز از یکهزار و ۵۲ واحد صنفی بازرسی انجام گرفت که ۳۲۰ واحد تذکر گرفتند و ۱۷۷ واحد صنفی نیز پلمب شدند.

جباری با اشاره به اینکه بازرسی از بازار در صبح و عصر همچنان در حال انجام است بیان کرد: واحدهای غیر ضروری که باید تعطیل باشند و بدون توجه به دستورالعمل استانداری فعالیت دارند و اصنافی که کد بهداشتی را از وزارت بهداشت دریافت نکرده‌اند و پروتکل بهداشتی را رعایت نمی‌کنند پلمب می‌شوند.

وی افزود: بازرسی از دستفروشان با شهرداری و اجراییات است، بازرسی از سوی شهرداری انجام گرفته اما با آن‌ها برخورد شده است.

اصناف غیرضروری از روز دوشنبه هفته گذشته با دستور شورای تامین خوزستان به دلیل افزایش ابتلا به کرونا در استان تا روز دوشنبه هفته جاری تعطیل شدند.

در یک هفته اخیر بازرسی از اصناف برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل استانداری  با شدت بیشتری در حال انجام است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار