تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۲۰۰۹۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
گشت شبانه برای برخورد با برگزارکنندگان مراسم در باغ ویلاهای دزفول
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی دزفول از انجام گشت ویژه شبانه به منظور برخورد با برگزارکنندگان مراسم در باغ ویلاهای این منطقه در ایام کرونایی خبر داد.

دکتر شاپور مسعودی‌فر  با اشاره به برگزاری جشن‌ها و مهمانی‌هایی در باغ ویلاهای دزفول در ایامی که به دلیل شیوع کرونا فعالیت این اماکن ممنوع اعلام شده است، اظهار کرد: موارد جسته گریخته‌ای از برگزاری جشن و پارتی در باغ ویلاهای دزفول در این ایام بوده است. موردی از برگزاری عروسی در باغ ویلا بود که نیروی انتظامی و مراجع قضایی ورود کردند و حکم قضایی برای داماد صادر شد. مواردی از برگزاری مهمانی نیز به صورت مخفیانه در باغ ویلاها بود که پس از اطلاع، این باغ ویلاها پلمب شدند.

وی افزود: پس از بررسی موارد مثبت کروناویروس، مشخص شده که چند مورد از مبتلایان سابقه شرکت در مراسم برگزار شده در باغ ویلاها در این ایام را داشته‌اند. البته در مجموع، مراسم زیادی در باغ ویلاها برگزار نشده است.

مسعودی‌فر گفت: در این زمینه مردم نیز باید رعایت کنند. طبق بررسی موارد مثبت کرونا، مواردی بوده که در مراسم ختم شرکت کرده بودند. اخیرا در بخشی از دزفول ۱۶ مورد مثبت کرونا شناسایی شد که همه این موارد در چنین مراسمی شرکت کرده بودند. هر چند الزاما نمی‌توان گفت که همه در این مراسم مبتلا شده‌اند اما این احتمال وجود دارد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی دزفول بیان کرد: همچنان فعالیت باغ ویلاها ممنوع است و در صورت مشاهده برگزاری مهمانی‌ها و مراسم، برخورد لازم انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این زمینه گشت ویژه شبانه نیروهای بهداشتی به همراه اماکن و نیروی انتظامی هر شب انجام می‌شود تا در صورت مشاهده برگزاری مراسم در باغ ویلاها، برخورد شود.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار