تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۲۰۰۹۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نمی‌توانیم برای انجام بازی‌ها پرواز اختصاصی بگیریم
 رییس هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: شیوع بیماری کرونا در کشور به گونه‌ای است که باید برای سلامتی بازیکنان، با پرواز اختصاصی (چارتر) به نقاط مختلف کشور سفر کنیم که توان مالی برای انجام این کار را نداریم.

عطاا... بهادری اظهار داشت: امروز نامه‌ای از سوی سازمان لیگ برایمان ارسال شد و قرار است تمرینات تیم‌ها از سوم خرداد و برگزاری مسابقات از ابتدای تیرماه آغاز شود.

وی افزود: با این وضعیت تیم‌ها چگونه می‌خواهند فاصله اجتماعی را رعایت کنند. ما همین الان با مشکل مالی مواجه هستیم و تیم را به سختی در لیگ نگه داشته ایم و قطعا برگزاری مسابقات به این شیوه کار را برایمان سخت‌تر می‌کند.

رییس هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه جام مهمتر است یا جان انسانها گفت: اصلا یک سال قهرمان لیگ مشخص نشود چه اتفاقی رخ می‌دهد. ما نباید سلامتی بازیکنان و کادر فنی را فدای لیگ کنیم. چندی پیش به سازمان لیگ نامه‌ای ارسال کردیم و مخالفت خود را با برگزاری مسابقات بیان داشتیم.

وی عنوان کرد: چطور می‌توان نکات بهداشتی را در زمین فوتبال رعایت کرد، مگر می‌شود در فوتبال تکل نزنیم و تماس فیزیکی نداشته باشیم.

بهادری افزود: ما برای هر بازی باید با اتوبوس به اهواز آمده و با هواپیما سفر کنیم و این جابه جایی‌ها بسیار خطرناک است، تیم ما به لحاظ مالی با مشکلات فراوانی رو به رو است، ما در تامین هزینه‌های باشگاه مانده‌ایم چه برسد بخواهیم پرواز چارتر بگیریم.

وی با بیان اینکه نمی‌توان روزانه از بازیکنان و کادر فنی تست کرونا گرفت،  گفت: برگزاری بازی ها برای سلامتی بازیکنان بسیار خطرناک است و ما این موضوع را بارها به مسئولان فوتبال کشور گوشزد کرده‌ایم.

به گزارش ایرنا تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در حال حاضر با کسب ۲۸ امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی لیگ برتر جای گرفته است.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار