تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۳
کد خبر: ۲۰۰۹۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان:
بازی در ورزشگاه خانگی حق مااست
 مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با بیان اینکه همچون سایر تیم‌ها بازی در ورزشگاه خانگی حق ما است گفت: قطعا تا یک ماه آینده شرایط استان خوزستان از نظر بیماری کرونا برای برگزاری مسابقات فوتبال مناسب خواهد بود.

سعید آذری اظهار داشت: با توجه به گرمای هوای اهواز در این فصل از سال، بنا داریم یک اردوی ۱۰ روزه در تهران برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه هر تیمی برای آماده‌سازی به سه هفته زمان نیاز دارد و اکنون زمان کمی برای آماده‌سازی داریم گفت: باشگاه‌ها باید به تصمیم سازمان لیگ احترام گذاشته و برای اتمام مسابقات فوتبال همکاری کنند.

مدیرعامل باشگاه فولاد در خصوص حضور بازیکنان خارجی این تیم در تمرینات گفت: با پاتوسی و شیمبا صحبت کردیم و قرار است به ایران بازگردند. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم این ۲ بازیکن سر وقت به تمرینات برسند ولی احتمال می‌دهیم به تمرین گروهی نرسند.

وی بیان کرد: در راستای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا، دستور خرید تونل ضدعفونی داده شده است همچنین ماسک‌هایی با آرم باشگاه فولاد طراحی شده است.

آذری با بیان اینکه در حال حاضر خوزستان در شرایط قرمز قرار دارد گفت: اگر قرار است در خوزستان بازی نشود، در تهران هم نباید بازی برگزار شود. در کل نباید در حق تیم‌های خوزستانی اجحاف شود و اگر شرایط مهیا باشد باید در استادیوم خودمان بازی کنیم.

وی عنوان کرد: تا شروع لیگ یک ماه وقت داریم و قطعا تا آن زمان شرایط در خوزستان عادی می شود و ما میزبان مسابقات خواهیم بود.

انتصاب رییس ستاد مبارزه با کرونا در باشگاه فولاد خوزستان

مدیرعامل باشگاه فولاد افزود: طی حکمی دکتر اکبر مرادی پزشک تیم، به عنوان رییس ستاد مبارزه با کرونا در باشگاه فولاد خوزستان منصوب شد.

وی گفت: این اقدام در راستای سلامت بازیکنان و اعضای کادرفنی، لزوم گرفتن تست ویروس کرونا در نوبت‌های مختلف و البته فراهم کردن محیط مناسب و پاک برای تمرین و مسابقات صورت گرفت.

به گزارش ایرنا تیم فولاد خوزستان که سابقه ۲ قهرمانی در لیگ برتر را دارد در حال حاضر با کسب ۳۳ امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار