تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۸
کد خبر: ۲۰۰۹۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مجوز باشگاه‌های ورزشی بدون پرداخت هزینه تمدید می‌شود
  معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: طبق مصوبه وزارت ورزش و جوانان، کار تمدید مجوز باشگاه‌ها از زمان اعلام کرونا تا ۶ ماه بدون حضور و بدون هزینه انجام می‌شود.

ابراهیم نصیری بیان کرد: برخی از باشگاه‌ها برای ادامه فعالیتشان نیاز به تمدید مجوز داشتند اما با توجه به شیوع کرونا نمی‌توانستند حضوری اقدام کنند، به همین دلیل وزارت ورزش مصوبه‌ای را به همه استان‌ها ابلاغ کرد که بدون حضور فیزیکی مدیران باشگاه‌ها و بدون پرداخت هزینه، مجوزهایشان صادر شود.

وی با بیان اینکه این اقدام در راستای جبران خسارات باشگاه داران انجام گرفته تا بخشی از مشکلات آنها برطرف شود افزود: همه تلاش وزارت ورزش و جوانان بر این است تا بنگاه‌های اقتصادی که در ورزش فعالیت می‌کنند، مورد حمایت قرار گیرند.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: با پیگیری وزارت ورزش و جوانان تسهیلاتی برای کمک و جبران خسارت باشگاه‌ها در نظر گرفته شده که به زودی در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: مدیران باشگاه‌ها برای بازگشایی اماکن ورزشی خود ابتدا باید در سامانه salamat.gov.ir وزارت بهداشت ثبت نام کرده سپس باید دوره آموزشی کرونا همراه با آزمون آنلاین را طی کنند تا تاییدیه لازم را دریافت کنند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار