تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۲
کد خبر: ۲۰۰۹۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر عامل شرکت مهندسی اب و فاضلاب کشور:
یکپارچه‌سازی شرکت‌های آبفا با هدف افزایش توانمندی است
 مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: یکپارچه سازی صنعت آبفا خوزستان با رویکرد افزایش توانمندی ها و چالاک کردن سیستم برای خدمات رسانی بهتر انجام شده است.

حمیدرضا جانباز روز سه شنبه در آیین ادغام شرکت های آب و فاضلاب روستایی و شهری خوزستان به صورت ویدئو کنفرانس بیان کرد: با توجه به گرمای هوا و شیوع ویروس کرونا در خوزستان، ارائه خدمات مطلوب در آبرسانی به مردم خوزستان باید با دقت انجام شود .

وی افزود: کارکردن در شرایط خوزستان و با وجود سختی ها و محدودیت ها بسیار مهم است و خدمات انجام شده گویای سطح توانمندی کارکنان صنعت آب است.

وی گفت: در سال های گذشته باوجود همه بحران ها اقدامات بسیار خوبی در این راستا انجام شده که شایسته تقدیر است.

جانباز بیان کرد: ظرف مدت کوتاهی در استان خوزستان انواع چالش ها همچون ریزگرد ها، کم آبی و بحران سیلاب را تجربه کردیم که با همکاری انجام شده این شرایط به بهترین شکل مدیریت شد.

مدیر عامل شرکت مهندسی آبفا کشور با اشاره به مشکلات فاضلاب شهر اهواز گفت: با عنایت مقام معظم رهبری اعتباری از صندوق توسعه ملی برای برطرف کردن مشکل فاضلاب این کلانشهر تامین شد و بنا بر دستور رییس جمهوری و وزیر نیرو اقدامات خوب و امیدبخشی در این زمینه انجام می شود.

وی ادامه داد: مشکلات بسیار زیادی در قسمت جنوبی کرخه، از تصفیه خانه قیصریه به سمت آبادان و خرمشهر و در قسمت شمالی رودخانه ام الدبس داشتیم که با اقدامات مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان این مسائل حل شد.

وی گفت: اگرچه اقدامات خوبی در سطح آب و فاضلاب شهری خوزستان انجام شده اما بر افزایش سطح کمی و کیفی خدمت رسانی به مردم این استان تاکید داریم. 

همچنین مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان درخصوص یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی خوزستان گفت: این طرح در سایر استان ها با سهولت بیشتری انجام شده زیرا تنها ۲ شرکت آب و فاضلاب روستایی و شهری وجود دارد اما در استان خوزستان، شرکت آب و فاضلاب شهری اهواز مجزا است که امروز نیز یکپارچه سازی شرکت های آبفا با هدف ارائه خدمات بهتر انجام شد.

صادق حقیقی پور افزود: کارکنان شرکت آب و فاضلاب شهری اهواز نگرانی از بابت تضییع حق و حقوق خود نداشته باشند زیرا تمام این موارد قطعا لحاظ قرار خواهند گرفت.

حقیقی پور گفت: امیدواریم ادغام شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی و بسیج این تجهیزات در نهایت منجر به افزایش سطح کمی و کیفی خدمات به مردم شود و توقعات آنها در این مسیر را برآورده سازیم.

حل مشکل آب۷۰۰ روستای خوزستان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان نیز اظهار داشت: تصمیم وزارت نیرو و شرکت مهندسی آبفا کشور در خصوص یکپارچه سازی شرکتهای آبفا استان در راستای چابک سازی و تسهیل خدمات رسانی به شهروندان اقدامی موثر و ارزشمند است.

فاضل عبیات از خدمات صورت گرفته در دوران تصدی مدیریت آبفا روستایی تقدیر و بر رفع مشکل آبرسانی پایدار به ۷۰۰ روستای فاقد شبکه آبرسانی استان تاکید کرد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه آب و فاضلاب اهواز از جمله تکمیل تصفیه خانه شماره ۲ و بازسازی شبکه های فاضلاب آسیب دیده از سیل در دوره مدیرعامل آبفای اهواز گفت: امیدواریم با ایجاد یک مدیریت هماهنگ و منسجم در مجموعه آبفای استان شاهد ارتقاء سطح خدمات رسانی به مشترکان و رفع مشکلات موجود در حوزه آب و فاضلاب شهری و روستایی استان باشیم.

در این آیین از تلاش های مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان و آب و فاضلاب شهری اهواز تقدیر شد.

طرح ادغام یا یکپارچه‌سازی شرکت‌های آب و فاضلاب روستایی و شهری به گفته مسئولان با هدف یکپارچگی در مدیریت آبِ شرب در دستور کار قرار دارد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار