تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
کد خبر: ۲۰۱۰۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده سپاه خوزستان:
اهدای کمک‌های مومنانه به رقابتی خیرخواهانه تبدیل شده‌است
 فرمانده سپاه ولیعصر(عج)خوزستان گفت:اهدای کمک‌های مومنانه اکنون به رقابتی خیرخواهانه‌ بین اقشار مختلف مردم تبدیل شده و روز به روز بر کمیت و کیفیت آن افزوده می‌شود.

 سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور شامگاه سه شنبه در آیین توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی در شرکت فولاد اکسین خوزستان اظهار داشت: در راستای فرامین رهبر معظم انقلاب برای اجرای طرح مومنانه اقدامات خوبی تاکنون از سوی خیران ، دستگاه ها و شرکت های مستقر در استان خوزستان انجام شده و بی شک این حمایت ها می تواند مرهمی برای درمان درد نیازمندان باشد. 

وی افزود: این کمک ها از پیش از ماه رمضان آغاز شده و بر اساس شرایط موجود همچنان ادامه دارد چرا که محدودیت های کسب و کار ناشی از شیوع ویروس کرونا در سطح استان آسیب جدی به خانواده های نیازمند وارد کرده و معیشت آن ها را با مشکل مواجه کرده‌ است. 

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان ادامه داد : شاید در ابتدا پیش بینی نمی کردیم که سیل عظیمی از کمک ها با بالاترین کیفیت در این طرح سرازیر شود و جا دارد از تمامی خیران استان ، دستگاه ها و شرکت هایی نظیر فولاد اکسین که متولی این امر خیرخواهانه هستند ، قدردانی کنیم .

وی تصریح کرد : شرکت های فولاد اکسین و فولاد خوزستان همواره در شرایط سخت کمک های قابل توجهی را به استان تزریق کردند که شایسته تقدیر است .

سرتیپ پاسدار شاهوارپور بیان کرد : ساخت خانه در مناطق محروم استان و اهدای کمک های بهداشتی و غذایی به نیازمندان همواره در راستای مسوولیت های اجتماعی از اولویت های این شرکت ها بوده است .

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: امید است به همت توانمندی این شرکت های بزرگ، امسال با شعار جهش تولید بتوانیم شاهد رشد و رونق اقتصاد در استان خوزستان باشیم.

شرکت فولاد اکسین خوزستان عصر سه شنبه در آیینی با حضور استاندار خوزستان ، فرمانده سپاه ولیعصر، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان و جمعی از مسوولان استان ۱۰ هزار بسته معیشتی را به ارزش ۲۵ میلیارد ریال  برای توزیع بین نیازمندان استان به ستاد رزمایش کمک های مومنانه استان تحویل داد.

تاکنون ۲۶۲ هزار بسته معیشتی در قالب طرح کمک های مومنانه بین نیازمندان استان خوزستان توزیع شده است .

پیش از این نیز شرکت فولاد خوزستان ۲۰ هزار بسته معیشتی را بین نیازمندان استان توزیع کرد.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار