تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴
کد خبر: ۲۰۱۰۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استاندار: خوزستان پیشگام در اهدای کمک‌های مومنانه است
  استاندار خوزستان گفت: این استان جزو اولین استانهایی است که در اهدای کمک‌های مومنان پیش قدم شده و تاکنون نیز ۲۶۲ هزار بسته غذایی و بهداشتی بین نیازمندان خوزستان توزیع شده‌است.

 غلامرضا شریعتی شامگاه سه شنبه در آیین اهدای ۱۰ هزار بسته معیشتی در قالب طرح کمک های مومنانه در شرکت فولاد اکسین خوزستان اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا معیشت و زندگی بخشی از مردم خوزستان را با چالش مواجه کرده است که با اهدای کمکهای خیرخواهانه تا اندازه ای از آلام نیازمندان کاسته شده است.

استاندار خوزستان ادامه داد : محدودیت های ایجاد شده ناشی از شیوع ویروس کرونا، مشکلاتی را برای مردم استان ایجاد کرده که وظیفه خود می دانیم باتوجه به شرایط موجود ، کمک های خود را به نیازمندان این استان افزایش دهیم .

وی تصریح کرد: سازمان ها، شرکت ها، موسسه های خیریه و خیران استان نیز تاکنون در این زمینه همراهی خوبی با مجموعه دولت داشته اند که شایسته تقدیر است .

شریعتی گفت: شرکت فولاد اکسین خوزستان نیز در راستای مسوولیت اجتماعی خود همواره در شرایط سخت کمک های قابل توجهی را به استان داشته و در این شرایط دشوار نیز با اهدای بیش از ۱۰ هزار بسته غذایی بار دیگر گامی موثر برای خدمت به نیازمندان استان برداشت.

وی اظهار داشت: همچنین مجموعه بسیج نیز تاکنون در این زمینه نقش موثری داشته و بار سنگین  بسته بندی و توزیع این اقلام را به دوش کشیده که شایسته تقدیر است .

استاندار خوزستان گفت: ۲۶۲ هزار بسته غذایی تاکنون بین نیازمندان خوزستان که تحت پوشش هیچ سازمان و یا ارگانی نبودند توزیع شد و این نشان می دهد که خوزستان در کمک های مومنانه تمامی اقشار آسیب پذیر را مدنظر قرار داده است. 

وی بیان کرد : شرکت فولاد اکسین خوزستان پس از سپری کردن بحران های سخت و قرار گرفتن روی ریل تولید، توسعه و استقلال ، در مسیر کمک به نیازمندان نیز اقدامات شایسته ای انجام داده است .

شریعتی گفت: پیش از این نیز شرکت فولاد خوزستان ۲۰ هزار بسته حمایتی را بین نیازمندان استان توزیع کرده است.

فولاد اکسین هیچگاه خود را از بدنه جامعه جدا نمی داند 

امین ابراهیمی مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان نیز در این آیین اظهار داشت: این شرکت به رغم دغدغه‌های بخش تولید و تلاش در جهت رونق اقتصاد استان هیچگاه از مسوولیت های اجتماعی خود غافل نبوده و در این شرایط سخت نیز خود را از بدنه جامعه جدا نمی داند و در راستای کمک به نیازمندان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

وی افزود: شرکت فولاد اکسین در سیل فروردین ماه سال ۱۳۹۸ نیز در کنار مجموعه دولت برای خدمت به مردم استان وارد میدان شد و خدمت به جامعه و بخصوص اقشار آسیب پذیر را افتخاری برای خود می‌داند.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان ادامه داد: امسال فعالیت خود را با شعار جهش تولید آغاز کرده و به دنبال آن هستیم که این شعار را به واقعیت تبدیل کنیم و در عرصه تولید نیز افتخاری دیگر برای این استان کسب کنیم .

وی بیان کرد : بهبود شرایط گذشته ، حفظ شرایط موجود و اجرای طرح فولاد سازی از جمله اقداماتی است که می تواند تحقق شعار سال را برای ما ممکن سازد .

ابراهیمی اظهار داشت : این طرح می تواند برای یک هزار نفر به صورت مستقیم و برای ۲۳ هزار نفر به صورت غیر مستقیم اشتغالزایی کند .
  در این آیین ۱۰ هزار بسته معیشتی شامل برنج، روغن و سایر اقلام ضروری به ارزش ۲۵ میلیارد ریال برای توزیع میان اقشار نیازمند استان خوزستان در اختیار ستاد مرکزی رزمایش مواسات قرار گرفت.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار