تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵
کد خبر: ۲۰۱۰۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کسب سه نشان توسط ورزشکاران خوزستانی در مسابقات مجازی پارکور
  سرپرست کمیته پارکور خوزستان گفت: رقابت‌های مجازی پارکور کشور با موفقیت سه ورزشکار خوزستانی به پایان رسید.

علی مشاک اظهار داشت: نخستین دوره مسابقات رسمی مجازی پارکور کشور برای تحقق پویش "در خانه می‌مانیم و ورزش می‌کنیم " از اواسط فروردین ماه آغاز و امشب به پایان رسید که مورد استقبال ورزشکاران قرار گرفت.

وی افزود: این رقابت ها با شرکت ۵۰۰ ورزشکار در ۲ بخش آقایان و بانوان، در رده سنی آزاد برگزار شد که در بخش بانوان ۲۹۰ نفر و در بخش آقایان ۲۱۰ نفر با هم به رقابت پرداختند.

سرپرست کمیته پارکور خوزستان گفت: در بخش آقایان پارسا مشاک و امید ذاکری هر ۲ از خوزستان به ترتیب عنوان های دوم و سوم را کسب کردند همچنین در بخش بانوان روشنا سرخه از خوزستان به مقام اول رسید.

وی با اشاره به اینکه این طرح در جهت ترغیب ورزشکاران پارکور و ایجاد انگیزه در ایام محدویت انجام شد افزود: طرح مسابقات مجازی پارکور ابتدا در خوزستان اجرا شد که با استقبال فراوانی همراه بود و همین امر موجب شد تا فدراسیون انجمن‌های ورزشی اقدام به برگزاری مسابقات کشوری کند.

به گزارش ایرنا با توجه به تعطیلی سالن‌های ورزشی، مسابقات، مدارس و حضور ورزشکاران در منزل، این مسابقات با استقبال در سراسر کشور از طرف خانواده ها و ورزشکاران همراه بوده است و به نظر می‌رسد اجرای این قبیل مسابقات در حفظ آمادگی و شور و نشاط ورزشکاران بسیار اثرگذار خواهد بود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار