تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
کد خبر: ۲۰۱۰۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برگزاری تمرینات نفت آبادان در هاله‌ای از ابهام
 باتوجه به افزایش آمار تعداد مبتلایان به کروناویروس در استان خوزستان و اعمال محدودیت‌های موجود، باشگاه نفت آبادان نمی‌تواند تمرینات خود را از سوم خردادماه آغاز کند.

طی روزهای گذشته وضعیت استان خوزستان به دلیل افزایش آمار تعداد مبتلایان به کروناویروس، قرمز بوده است. همچنین آبادان یکی از شهرهای استان خوزستان است که در پی شیوع کرونا، هم اکنون وضعیت چندان خوبی ندارد و بر این اساس، باشگاه نفت آبادان اعلام کرده است که باتوجه به ممنوعیتی که در استان وجود دارد، نمی‌توانند طبق اعلام سازمان لیگ، تمرینات خود را از سوم خردادماه آغاز کنند.

به گزارش ایسنا، نفتی‌ها برای آغاز تمرینات خود باید منتظر بهبود وضعیت شهر آبادان باشند. ضمن این که باشگاه نفت آبادان، به دلیل مشکلات مالی که همچنان با آن دست و پنجه نرم می‌کند، نمی‌تواند در استانی دیگر اردو بزند و با بهتر شدن وضعیت خوزستان و رفع ممنوعیت‌ها، تمرینات خود را در آبادان برگزار خواهد کرد.

همچنین روز گذشته، ۳۰ اردیبهشت‌ماه علی عیسی‌زاده، مدیرعامل باشگاه نفت آبادان در نامه‌ای به سرپرست فدراسیون فوتبال و رییس سازمان لیگ، نسبت به از سرگیری لیگ برتر واکنش نشان داد و اعلام کرد "ادامه پیدا کردن لیگ و به پایان رساندن آن، بدون تلفات انسانی یک شاهکار مدیریتی محسوب نخواهد شد اما ادامه لیگ و اتمام آن با حتی یک مورد فوتی، یک فاجعه تاریخی غیرقابل جبران خواهد شد که مسئولیت آن بی‌گمان فقط و فقط بر عهده فدراسیون فوتبال خواهد بود."

به گزارش ایسنا، با اعلام سازمان لیگ، زمان شروع تمرینات سوم خردادماه و زمان مسابقه معوقه فولاد - استقلال، ۲۹ خرداد است و زمان شروع هفتگی مسابقات نیز از دوم تیرماه خواهد بود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار