تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۲۰۱۰۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مردم با ماندن در خانه بیماری کرونا را ضربه فنی کنند
  دارنده نشان طلای کشتی فرنگی مسابقات قهرمانی آسیا گفت: مردم با ماندن در خانه و همچنین رعایت فاصله اجتماعی بیماری کرونا را ضربه فنی کنند.

امین میرزازاده  بیان کرد: اکنون در کشور هر روز چندین نفر به دلیل بیماری کرونا فوت می‌کنند، ولی خیلی‌ها هنوز کرونا را جدی نگرفته‌اند. از مردم می‌خواهم مدتی را در خانه بمانند تا این ویروس خطرناک از بین برود.

وی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا علاوه بر زندگی مردم، مدارس، دانشگاه‌ها، مسابقات و تمرینات نیز زیر تاثیر قرار داده گفت: مردم می‌توانند با رعایت مسایل بهداشتی و در خانه ماندن، زنجیره شیوع ویروس کرونا را بشکنند تا هرچه زودتر شرایط به حالت عادی بازگردد.

قهرمان وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی آسیا ادامه داد: باید بدانیم که کرونا یک ویروس مرگبار است لذا باید با رعایت نکات بهداشتی، سنگینی کار پزشکان و کادر درمان را کاهش دهیم. بی‌شک مراقبت ما باعث نجات جان دیگران می‌شود پس نباید به عزیزان خود اجازه دهیم برای کارهای غیرضروری از خانه خارج شوند.

وی در مورد شرایط تمرینی خود گفت: به خاطر شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت ورزشکاران، اردوهای تیم ملی برگزار نمی‌شود و به صورت انفرادی تمریناتم را انجام می‌دهم البته کادر فنی در فضای مجازی به کشتی گیران برنامه تمرینی  ارایه می‌دهد.

میرزازاده بیان کرد: متأسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا مشکلات معیشتی و درمانی زیادی برای برخی از خانواده‌ها به وجود آمده که باید کمک رسان آنها باشیم هر چند در این مدت گروه‌های جهادی مختلفی اقدام به توزیع بسته‌های معیشتی کردند.

مثل یک سرباز دستورات کادر فنی را انجام می‌دهم

وی در خصوص مسابقات انتخابی تیم ملی برای حضور در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۱ گفت: من به این موضوع کاری ندارم ولی هر جا که کادر فنی دستور بدهد مثل یک سرباز عمل می‌کنم و امیدوارم که بتوانم در مسابقات بزرگی مثل المپیک حضور داشته و عملکرد خوبی به نمایش بگذارم. 

این کشتی‌گیر خوزستان ادامه داد: آرزوی هر ورزشکاری رسیدن به مسابقات المپیک است و من هم از این موضوع مستثنی نیستم. امیدوارم هر چه زودتر این بیماری از کشور خارج شود تا تمریناتم را به طور جدی در اردوهای تیم ملی دنبال کنم.

به گزارش ایرنا امین میرزازاده قهرمان کشتی فرنگی آسیا در سال ۲۰۲۰ و دارنده نشان طلا و برنز قهرمانی جوانان جهان در دسته سنگین وزن می‌باشد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار