تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۲۰۱۰۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برگزاری اردوی تیم فوتبال فولاد خوزستان در تهران
سرپرست تیم فولاد خوزستان گفت: اردوی آماده سازی تیم فولاد با هدف حضور قدرتمند در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال، در تهران برگزار می‌شود.

سیدمحمدعلوی اظهار داشت: با توجه به گسترش بیماری کرونا در خوزستان، این اردو به مدت ۱۰ تا ۱۵ روز در هتل آکادمی المپیک برگزار خواهد شد تا بازیکنان به لحاظ جسمانی در وضعیت بهتری قرار گیرند.

وی افزود: زمان اعلام شده برای تمرینات بسیار کم است اما چاره ای نداریم و باید از فرصت لازم بهترین استفاده را ببریم. اگر بخواهیم به تصمیم سازمان لیگ اعتراض کنیم چیزی عایدمان نمی‌شود پس بهترین کار، استفاده از زمان است.

علوی با بیان اینکه باشگاه فولاد بر اقدامات موثر در حفظ سلامتی مردم و ورزشکاران مُصر است گفت: پروتکل‌های بهداشتی و موازین پیشگیرانه از ابتلا به ویروس کرونا در زمان تمرینات تیم به طور کامل رعایت می‌شود.

وی گفت:  تمامی برنامه‌های باشگاه در ارتباط با تمرینات منطبق با تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا در ورزش خواهندبود که امیدواریم تمام تصمیمات به حفظ و سلامتی ورزشکاران منجر شود.

دیدار تیم های فولاد و استقلال تنها دیدار معوقه لیگ برتر است که زودتر از سایر بازی‌های لیگ و در تاریخ ۲۹ خردادماه  به میزبانی فولاد برگزار خواهد شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار