تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۲۰۱۰۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مرحله دوم توزیع بسته‌های غذایی بین اقشار آسیب دیده آغاز شد
عبدالرضا حاجتی، معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان ظهر امروز در جمع خبرنگاران در رابطه رزمایش همدلی بازاریان اظهار کرد: بسیج اصناف با کمک اصناف و بازاریان تا به امروز تهیه و توزیع پنج هزار بسته غذایی را برنامه‌ریزی کرده بودند.

وی افزود: همت این بازاریان بی‌نهایت مورد تقدیر است چرا که علی‌رغم ضرری که در شرایط کرونا متحمل شدند و فروش آن‌ها کاهش پیدا کرد اما به نیت دعای خیر مردمی که در مضیقه هستند سهم خود را از این کمک‌ها دادند و در حال حاضر وارد مرحله دوم توزیع ۲هزار بسته غذایی به اصناف آسیب دیده از بیماری کرونا در سطح استان شده‌ایم.

معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان عنوان کرد: وقتی که فرمانده کل قوا امر به طرح مؤمنانه می‌فرمایند سربازانش تا کوچک‌ترین مناطق که پایگاه‌های مقاومت هستند همت می‌کنند.

وی افزود: در جهت این طرح، کانون‌های اصناف، اتاق بازرگانی و همه زحمت کشیدند و چقدر شاهد تهیه بسته‌هایی مانند این پنج هزار بسته بودیم.

حاجتی گفت: امیدواریم شاهد تداوم این رزمایش حتی بعد از ماه رمضان نیز باشیم و امیدواریم به برکت حضور جوانانی که حتی در  چسب زدن بسته‌ها و حمل کارتون‌ها خالصانه کمک کردند صدقه جاری آن‌ها شود و قطعا دوربین خدا بهتر از دوربین انسان می‌بیند.
:
:
:
آخرین اخبار