تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۷
کد خبر: ۲۰۱۰۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز عملیات اصلاح ۲۸۰ کیلومتر از راه‌های شریانی خوزستان
  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: عملیات لکه گیری و روکش آسفالت ۲۸۰ کیلومتر از محورهای شریانی در استان آغاز شده است.

غلامعباس بهرامی نیا  با اشاره به طرح سراسری اصلاح روکش آسفالت راه های شریانی اظهار کرد: لکه گیری و روکش آسفالت راه‌های شریانی در اولویت نخست این اداره کل قرار دارد و در این زمینه به دنبال انجام اقدامات اساسی در استان هستیم.

وی افزود: در حال حاضر عملیات لکه گیری و روکش آسفالت در محورهای شریانی استان خوزستان به طول ۲۸۰ کیلومتر آغاز شده و در حال انجام است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان تصریح کرد: این ۲۸۰ کیلومتر در محورهای اهواز - آبادان، اهواز- باغملک - ایذه – دهدز، رامهرمز- بهبهان، اهواز- سوسنگرد –چذابه، اهواز- شوشتر، هندیجان - دیلم و مسجدسلیمان - لالی قرار دارند و کار در آن ها در حال اجرا است.

بهرامی نیا عنوان کرد: ۵۸۰ کیلومتر از محورهای تحت پوشش این اداره کل نیازمند اصلاح هستند و در این زمینه کار در ۲۸۰ کیلومتر از این مسیرها آغاز شده است.

وی ادامه داد: تلاش خواهیم کرد خرابی‌های موجود در دیگر محورها را نیز با تزریق منابع مالی و اضافه شدن پیمانکاران و ظرفیت‌های امانی برطرف کنیم.

بهرامی نیا خاطرنشان کرد: در راستای طرح سراسری اصلاح روکش آسفالت راه های شریانی، ۲۸ اکیپ راهداری اضطراری در کریدورهای شریانی خوزستان مشغول فعالیت هستند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار