تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱
کد خبر: ۲۰۱۰۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استاندار: تقاضای صدور مجوز پذیرش پنج هزار دانشجو معلم در خوزستان را داریم
  استاندار خوزستان گفت: درخواست صدور مجوز جذب و پذیرش پنج هزار دانشجو معلم برای امسال را داریم تا تعداد معلمان در استان به نرم استاندارد نزدیک شود.

 غلامرضا شریعتی شامگاه پنجشنبه در حاشیه نشست با هیات امنای دانشگاه فرهنگیان خوزستان در جمع خبرنگاران بیان کرد: تعداد معلم ها در استان از استاندارد کمتر است و کمبود معلم در خوزستان احساس می شود لذا برای متناسب شدن آمار معلمان استان نیاز به این مجوز برای دانشگاه فرهنگیان استان داریم.

شریعتی ادامه داد: ساختمان دانشجویی فاطمه الزهرا دانشگاه فرهنگیان خوزستان در اهواز با هزینه ۶۵ میلیارد ریال ساخته شد و مرکز حجاب این دانشگاه نیز با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال اعتبار  تجهیز شده است.

استاندار خوزستان بیان کرد: دانشکده های مختلف فرهنگیان خوزستان در شهرهای مختلف در حال راه اندازی هستند، تاسیس دانشکده فرهگیان در بهبهان مصوب شده است و در ایذه و شوشتر نیز دانشکده فرهنگیان ساخته خواهد شد.

وی گفت: استانداری خوزستان برای ساخت فاز دوم ساختمان دانشگاه فرهنگیان فاطمه الزهرا اهواز پرداخت اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال را تقبل می کند.

 استاندار خوزستان بیان کرد: یک خیر در بهبهان  هزینه ساخت ۳۰ درصد دانشکده فرهنگیان در این شهرستان را تقبل کرده است که ۴۰ درصد هزینه ساخت این ساختمان را استانداری و ۳۰ درصد باقی آن را نیز آموزش و پرورش استان متعهد شده است.

شامگاه پنجشنبه نشستی با حضور استاندار خوزستان، رییس دانشگاه فرهنگیان کشور و مسوولان آموزش و پرورش خوزستان در سرسرای استانداری خوزستان برگزار شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار