تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵
کد خبر: ۲۰۱۰۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۳۰ هزار ماسک و۲۵۰ هزار دستکش توسط سمن‌های خوزستان تولید شد
 رییس خانه جوان اهواز گفت: تاکنون ۳۰ هزار ماسک و ۲۵۰ هزار دستکش با هدف رفع کمبود اقلام بهداشتی توسط سازمان‌های مردم نهاد در خانه جوان اهواز تولید و توزیع شده‌است.

اکبر سواری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با گسترش بیماری کرونا و نیاز مبرم مردم به ماسک بهداشتی، خانه جوان اهواز در کنار سمن ها در راستای وظایف ذاتی خود و کمک به مردم در این دوره بحرانی، اقدام به تولید ماسک و دستکش کرده است.

وی با بیان اینکه سمن های جوان خوزستان نقش تعیین کننده‌ای در مقابله با کرونا دارند، گفت: این مجموعه مردم نهاد از اسفند پارسال با به‌ کارگیری بانوان جهادی شهرستان اهواز، اقدام به تولید ماسک و دستکش بهداشتی کرده است.

سواری با اشاره به اینکه خانه جوان اهواز از ابتدای شروع بیماری در کشور، با کمک خیرین چندین دستگاه چرخ خیاطی برای تولید ماسک خریداری کرد افزود: بخشی از این ماسک ها برای مصرف مراکز درمانی و بقیه بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.

رییس خانه جوان اهواز بیان کرد: خانه جوان اهواز و سمن های جوان استان در کنار تولید ماسک و دستکش، در فضای مجازی به انتشار پیام‌های آموزشی و مسابقات مختلف پرداخته و در راستای پیشگیری از شیوع کرونا اقدامات موثری داشته اند.

وی با بیان اینکه ۵۵ سمن در زمینه‌های مختلف با خانه جوان اهواز همکاری می‌کنند گفت: دوخت ماسک، گان پزشکی و همچنین بسته بندی و تهیه اقلام در این موسسه تنها با مشارکت مردم و خیران صورت می‌گیرد همچنین تعدادی از خانواده ها که شرایط حضور فیزیکی در حسینیه را ندارند، ماسک ها را در منزل دوخته و برای بسته بندی و استریل کردن به این مکان می‌آورند.

به گزارش ایرنا ویروس کرونا موسوم به « کوید ۱۹» اواسط ماه دسامبر میلادی (۲۴ آذر۹۸) در شهر ووهان چین گزارش شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار