تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۷
کد خبر: ۲۰۱۱۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
محدودیت‌های ترافیکی در اهواز افزایش یافت
  معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: محدودیت‌های ترافیکی در سطح شهر اهواز با توجه به فرا رسیدن تعطیلات عید فطر و به منظور مقابله با انتشار ویروس کرونا از امروز شنبه افزایش یافت.

علیرضا عالیپور بیان کرد: محدودیت های ترافیکی جدید شامل مسدود کردن خیابان پهلوان منتهی به پل صیاد شیرازی  در منطقه ۲ اهواز، مسدود شدن مسیر تصفیه نیشکر به سمت زیر گذر کیانشهر و در منطقه ۶ خیابان انقلاب به سمت میدان ۱۵ خرداد به محدودیت های ترافیکی قبلی اضافه شده است .

وی گفت: همچنین در منطقه هفت اهواز خیابان علامه از سمت میدان خلیج فارس و در منطقه هشت از بلوار معلم از ابتدا و انتها بسته شدند.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز ادامه داد: این افزایش محدودیت ترافیکی با مصوبه ستاد مبارزه با کرونا شهرستان اهواز و از ابتدای صبح امروز اعمال شده است.

وی گفت: در عید سعید فطر امسال شهرداری از شعار فرهنگی عید را در خانه بمانیم به ۲ زبان فارسی و عربی در سطح شهر برای حفظ سلامتی مردم و مقابله با انتشار کرونا در سطح شهر تبلیغ کرده است.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز ادامه داد: از مردم تقاضا داریم از دید و بازدید حضوری به مناسبت عید سعید فطر پرهیز کنند و با تماس تلفنی و یا با استفاده از فضای مجازی عید را به یکدیگر تبریک بگویند تا بتوان شیوع کرونا را کنترل کرد.

وی با اشاره به محدودیت های ترافیکی گذشته در اهواز به دلیل مقابله با کرونا بیان کرد: در منطقه یک مسیر پل سلمان فارسی و خیابان های شریعتی و آزادگان اهواز همچنان مسدود است.

عالیپور گفت: در منطقه ۲ اهواز نیز تمامی خیابان های منتهی به خیابان چمران و جاده ساحلی و در وهابی خیابان های منتهی به ۹ و ۱۳ مسدود می باشند.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز ادامه داد: در منطقه سه زیتون کارمندی و کوی ملت خیابان های اصلی  و در منطقه چهار خیابان فروردین و در منطقه ۶ خیابان های اطراف بازار کیان، خیابان فراهانی و خیابان زینب و ۲۰ نقطه در اطراف  بازارچه محلی کیان بسته شدند.

 وی افزود: تا پایان تعطیلات عید سعید فطر این محدودیت های ترافیکی ادامه دارند.

به دلیل افزایش آمار کرونا در خوزستان در ۲ هفته اخیر اغلب خیابان های اهواز و دیگر شهرهای استان برای کاهش تردد مسدود شدند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار