تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۹
کد خبر: ۲۰۱۱۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل آبفای خوزستان:
مشکل آبرسانی به غیزانیه ظرف ۲ هفته آینده حل خواهد شد
 مدیرعامل شرکت آبفای خوزستان از برطرف شدن مشکل آبرسانی منطقه غیزانیه ظرف ۲ هفته خبر داد و گفت: با انجام این پروژه ۸۰ درصد مشکلات آب منطقه غیزانیه برطرف می شود.

صادق حقیقی پور اظهار داشت: در خصوص اتمام طرح آبرسانی به غیزانیه با کارخانه لوله سازی هماهنگ کرده و لوله‌های مورد نیاز را سفارش دادیم همچنین اتصالات لازم برای این پروژه را از تهران درخواست دادیم و مجری طرح به ما قول داده است که ظرف ۲ تا سه هفته آینده کار به پایان می رسد.

وی افزود: در حال حاضر چهار تانکر دیگر به سیستم آبرسانی منطقه اضافه کردیم تا مشکل آب منطقه پیش از اجرای طرح برطرف شود. اهالی منطقه در چند روز گذشته از توزیع آبرسانی گله مند بودند که از آبفای روستایی درخواست کردیم پیگیر این موضوع شود.

مدیرعامل شرکت آبفای خوزستان گفت: بخش غیزانیه از چند سال پیش با مشکل آب مواجه است و ما هم از این بابت ناراحت هستیم از طرفی انتظار داریم وزارت نیرو و استاندار در خصوص وضعیت آب روستایی استان به ما کمک کنند. این منطقه بسیار محروم است لذا ما رسیدگی به این منطقه را در اولویت کاری خود قرار دادیم.

وی عنوان کرد: همچنین برای بخشی از طرح آبرسانی این منطقه به ۶ کیلومتر لوله نیاز بود که خوشبختانه استاندار خوزستان قول تامین این لوله‌ها را داده است که با انجام این طرح تمام مشکلات آب غیزانیه برطرف می‌شود.

بخش غیزانیه یکی از سه بخش تابعه و بزرگترین بخش شهرستان اهواز است که دربخش شرقی در مسیرهای اهواز به ماهشهر، رامشیر ،رامهرمز هفتکل واقع شده‌است. ٨٣ روستا در این بخش واقع شده و بیش از ۲۵ هزار نفر جمعیت در آن ساکن هستند.

امروز شنبه تعدادی ازجوانان این منطقه با بستن جاده خواستار رسیدگی به وضعیت و مشکل کمبود آب شرب منطقه شدند. 

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار