تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱
کد خبر: ۲۰۱۱۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تولید محتوای آموزشی برای جبران عقب‌افتادگی تحصیلی سوادآموزان خوزستانی
  معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: معلمان نهضت سوادآموزی در قالب فیلم اقدام به تولید محتواهای آموزشی کرده اند و برای جبران عقب افتادگی تحصیلی، این فیلم‌ها را در اختیار سوادآموزان قرار می‌دهند.

نورعلی رئیسی اظهار کرد: در استان خوزستان نزدیک به چهار هزار معلم در حوزه سوادآموزی از طریق برون سپاری مشغول به فعالیت هستند. همچنین ۳۰ هزار سوادآموز در دوره های مختلف سوادآموزی، انتقال و تحکیم تحصیل می‌کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه تعداد قابل توجهی از سوادآموزان در مناطق محروم عشایری و روستایی هستند و احتمالا تعدادی از آن‌ها به شبکه اینترنت دسترسی ندارند، با از خود گذشتگی آموزش‌دهندگان و با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی و رعایت مقررات و دستورالعمل‌های مربوطه مطابق قوانین وزارت به رفع اشکال و تدریس می پردازند و این سوادآموزان، سی دی، جزوات و محتواهای تولیدشده آموزشی را دریافت می کنند.

رئیسی تاکید کرد: سازمان نهضت سوادآموزی در کانال اختصاصی خود فیلم‌های آموزشی را تهیه و برای استفاده معلمان بارگذاری می‌کند.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در پایان گفت: با این وجود معلمان نهضت سوادآموزی در قالب فیلم اقدام به تولید محتواهای آموزشی کرده‌اند و برای جبران عقب افتادگی تحصیلی، این فیلم‌ها را در اختیار سوادآموزان قرار می‌دهند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار