تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۲۰۱۱۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فوتی‌های ناشی از کرونا در خوزستان به ۴۶۵ نفر رسید
سخنگوی علوم پزشکی اهواز گفت: در شبانه‌روز گذشته، ۱۳ نفر از مبتلایان به این بیماری، جان خود را از دست دادند تا تعداد فوت شدگان ناشی از کرونا به ۴۶۵ نفر برسد.
فوتی‌های ناشی از کرونا در خوزستان به ۴۶۵ نفر رسید

  علی احسان‌پور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز دقایقی پیش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مطابق آخرین اطلاعات دریافتی از آزمایشگاه‌های تشخیص کرونا در خوزستان، با تلاش شبانه‌روزی کارشناسان مراکز بهداشتی و درمانی، از دیروز تا امروز تعداد ۶۲۹ مورد ابتلای قطعی به کرونا ویروس در خوزستان شناسایی شد.

وی افزود: از مجموع ۶۲۹ بیمار جدید، ۵۰۵ بیمار با نظارت مستمر کارشناسان مرکز بهداشت در قرنطینه خانگی و ۱۲۴ بیمار نیز بستری شدند که با احتساب این ۶۲۹ نفر تعداد کل مبتلایان به ۱۱۰۴۸ نفر افزایش یافت.

سخنگوی علوم پزشکی اهواز عنوان کرد: در حال حاضر ۷۵۲ بیمار در بیمارستان‌های استان تحت درمان هستند و خوشبختانه با تلاش‌ مدافعان سلامت مردم، ۹۸۳۱ بیمار پس از بهبودی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

وی افزود: متاسفانه در شبانه‌روز گذشته، ۱۳ نفر از مبتلایان به این بیماری، جان خود را از دست دادند تا تعداد فوت شدگان ناشی از کرونا به ۴۶۵ نفر برسد.

سخنگوی علوم پزشکی اهواز گفت: رعایت فاصله گذاری اجتماعی، توجه ویژه به پروتکل‌های بهداشتی توسط اصناف و مردم و پرهیز از حضور در هرگونه تجمع، جهت کاهش خطر ابتلا به این بیماری، همچنان مورد تاکید است.

وی افزود: انتظار می‌رود که با توجه به شرایط استان و تسریع در قطع زنجیره انتقال، فاصله‌گذاری بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار