تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۳
کد خبر: ۲۰۱۱۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
صدور اخطار برای ۷۷۰ واحد صنفی متخلف در آبادان
 سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت آبادان با اعلام پلمب ۶۰ واحد صنفی در این شهرستان به دلیل تخلف گفت: به ۷۷۰ واحد صنفی دیگر در آبادان به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی اخطار پلمب داده شد.

یوسف نعامی‌پوران اظهار داشت: در راستای اجرای مصوبات ستاد مبارزه با ویروس کرونا در ۱۵ روز گذشته از ۲ هزار و ۱۱۰ واحد صنفی در بازارهای آبادان توسط گروههای نظارت متشکل از نمایندگان فرمانداری، اداره صمت، اتاق اصناف و بسیج اصناف بازرسی شد.

وی افزود: با توجه به دستور فرماندار آبادان همه واحدهای غیرضروری تا بعد از تعطیلت عیدسعید فطر باید تعطیل باشند به همین منظور برای جلوگیری از تردد و تجمع مردم در بازار با حضور بازرسان اداره صمت ،اتاق اصناف،نیروی انتظامی و اماکن و شهرداری برای برخورد با واحدهای صنفی متخلف و دستفروشان گشت مشترک در حال انجام است.

نعامی‌پوران شمار واحدهایی که تخلف بهداشتی مرتکب شدند را ۴۶ واحد بیان کرد و گفت: واحدهای بازرسی و نظارت با توجه به ۷۳ گزارش مردمی دریافتی ۴۶ واحد صنفی متخلف را شناسایی و تذکر لازم به آنها داده شد.

وی در ادامه گفت: از ابتدای فروردین تاکنون از مجموع سه هزار و ۴۲۰ واحد صنفی در سطح شهرستان آبادان بازرسی بعمل آمد که از این تعداد ۱۷۳ واحد متخلف شناخته شدند که پس از انجام مراحل مقدماتی و تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی معرفی می شوند.

وی همچنین از شهروندان خواست در صورت مشاهده تخلفاتی چونن گرانفروشی ، کم فروشی ،احتکار مراتب را از طریق سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند.

آبادان دارای ۱۵ هزار واحد صنفی است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار