تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳
کد خبر: ۲۰۱۲۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بهره برداری از ۲۶۰ واحد مسکونی تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول
 ۲۶۰ واحد مسکونی تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول روز چهارشنبه در آیینی با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی به بهره برداری رسید.

  فرمانده تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول در آیین بهره برداری از این واحدهای مسکونی گفت: این طرح مسکونی با اعتبارات نزاجا از ۲ سال قبل آغاز و امروز بهره برداری شد.

سرهنگ بابک جلائیان علیزاده با بیان اینکه این طرح با وجود تحریم‌ها و کمبود بودجه در سطح ملی اجرا شده است، افزود: پروژه مهر ولایت ۲۶۰ واحدی قمر بنی هاشم توسط شرکت عمران آبشار اسپادانا اجرا شده است. 

وی اظهارداشت: این واحدهای مسکونی در راستای تامین مسکن کارکنان و ارتقای سطح معیشت و منزلت آنها احداث شده‌اند.

فرمانده تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول این طرح مسکونی را شامل پنج بلوک ۱۴ طبقه عنوان و بیان کرد: هر طبقه دارای چهار واحد ۸۵ مترمربعی است که با مشاعات هر واحد ۱۰۷ مترمربع می‌شود. 

سرهنگ جلائیان علیزاده کل متراژ پروژه را ۲۸ هزار مترمربع اعلام کرد و گفت: ۲ هزار مترمربع فضای سبز، چهار هزار متر جدول و ۹ هزار و ۵۰۰ مترمربع آسفالت در این مجتمع مسکونی اجرا شده و ۱۰۸ هزار نفر روز در عملیات اجرایی این طرح فعالیت داشته‌اند.

وی افزود: طرح‌های مسکونی نیروی زمینی ارتش در خوزستان علاوه بر دزفول در شوشتر، اهواز و اندیمشک اجرا شده‌اند که امروز با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش به بهره برداری می‌رسند. 

امام جمعه دزفول در آیین بهره برداری از این طرح مسکونی در تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول با اشاره به نقش این تیپ در دوران دفاع مقدس گفت: هرگز شجاعت و دلاورمردی‌های رزمندگان این تیپ فراموش نخواهد شد.

حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی با بیان اینکه نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس افتخار آفریدند و عزت و استقلال را به کشور برگرداندند، افزود: کشتی‌های نفت کش ما بواسطه استقامت و پایداری ملت با صلابت و غرور پوزه استکبار جهانی را به زمین زدند و سرافرازانه در سواحل ونزوئلا پهلو گرفتند. 

وی با گرامیداشت چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری و روز دزفول اظهارداشت: دشمن در جنگ تحمیلی تلاش کرد دزفول را خالی از سکنه کند ولی مردم و در راس آنها آیت الله قاضی دزفولی امام جمعه فقید دزفول این آرزو را بر دل دشمن گذاشتند.

بهره برداری از ۱۸ واحد مسکونی در پادگان دوکوهه مهماتی اندیمشک و ۵۶ واحد تیپ نیرو مخصوص شوشتر از دیگر برنامه‌های سفر امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی به استان خوزستان است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار