تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۲۰۱۲۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده نیروی زمینی ارتش:
مقاومت مردم دزفول در دفاع مقدس ماندگار شد
 فرمانده نیروی زمینی ارتش با گرامیداشت چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری و روز دزفول گفت: مقاومت مردم دزفول در دوران دفاع مقدس ماندگار شد.

امیر کیومرث حیدری روز چهارشنبه در آیین بهره برداری از ۲۶۰ واحد مسکونی تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول افزود: آیت الله قاضی امام جمعه فقید دزفول زمانی که موشک‌های ۱۲ و ۹ متری در کوچه‌های دزفول فرود می‌آمدند در شهر ماند و ایستادگی کرد.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای تخلیه شهر دزفول اظهارداشت: تخلیه نکردن شهر و ایستادگی مردم باعث شد این مقاومت و پایداری در تقویم جمهوری اسلامی به ثبت برسد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی ارتش با سه شعار ولایتمداری، عدالت محوری و شایسته سالاری به سمت اهداف عالی نظام در حرکت است.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) راه شهادت و ایمان را به ما نشان داد، افزود: نیروی زمینی ارتش همواره آماده جانفشانی در مسیر نورانی ترسیم شده از سوی امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب است.

امیر حیدری با قدردانی از مسوولان شهرستان دزفول برای همکاری در اجرای طرح مسکونی تیپ ۲۹۲ زرهی افزود: این طرح طبق برنامه زمان بندی شده احداث و بهره برداری شد.

وی با قدردانی از حمایت‌های فرمانده ارتش جمهوری اسلامی گفت: قرار است یکهزار واحد مسکونی دیگر برای کارکنان ارتش در استان خوزستان احداث شود که امیدواریم طبق برنامه تکمیل و به کارکنان تحویل داده شوند.

۲۶۰ واحد مسکونی تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول روز چهارشنبه در آیینی با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، امام جمعه، فرماندار، شهردار و جمعی از مسوولان نظامی و انتظامی دزفول به بهره برداری رسید.

بهره برداری از ۱۸ واحد مسکونی در پادگان دوکوهه مهماتی اندیمشک و ۵۶ واحد تیپ نیرو مخصوص شوشتر از دیگر برنامه‌های سفر امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی به استان خوزستان است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار