تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۲۰۱۲۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تحقق ۱۴ هزار فرصت شغلی توسط بنیاد برکت خوزستان
  رییس بنیاد برکت خوزستان گفت: چهار هزار و ۶۸۸ طرح، پارسال با حجم سرمایه‌گذاری و مشارکت چهار هزار و ۴۰۸ میلیارد ریال در خوزستان تحقق یافت که منجر به بیش از ۱۴ هزار فرصت شغلی شد.

سیدجعفر حجازی بیان کرد: این مشاغل در زمینه‌های پرورش دام سبک و سنگین، مشاغل خرد خانگی، صنایع دستی، کاشت زعفران، پرورش قارچ، قالی بافی، ایجاد گلخانه، تولید پوشاک و ... بوده است.

وی افزود: برای سال ۹۹، اجرای بیش از پنج هزار طرح و ایجاد ۱۵ هزار فرصت شغلی توسط بنیاد برکت خوزستان در نظر گرفته شده است.

رییس بنیاد برکت خوزستان ادامه داد: طرح‌های اشتغال‌زا اجتماع محور از طریق کمیته اشتغال شهرستان تصویب و تایید می‌شوند؛ همچنین سقف تسهیلات برای هر فرد کارآفرین ۴۰۰ میلیون ریال است.

وی گفت: بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در راستای ایجاد اشتغال در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته روستایی، با تمرکز بر اشتغال اجتماع محور نسبت به شناسایی، بازدید میدانی، اهلیت سنجی و ... کارآفرینان اقدامکرده و متناسب با طرح‌های اشتغال‌زا تسهیلات قرض الحسنه اعطا می‌کند.

حجازی بر افزایش تعامل مردم با بنیاد برکت برای افزایش زمینه اشتغال و تولید تاکید کرد و افزود: بنیاد برکت از طریق وام‌ حمایتی راه را برای مردم در مسیر تولید هموار می‌کند که لازمه این اقدام ارتباط بین مردم و ستاد است. امیدواریم با اعتبارات مطلوب این ستاد در حوزه اشتغال‌زایی شاهد جهش خوبی در رونق تولید و رفع بیکاری مناطق استان باشیم.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار