تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۲۰۱۲۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بهسازی جاده ایذه - سدکارون چهار از سرگرفته شد
  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: بهسازی جاده ایذه - دهدز ، سدکارون چهار، با تخصیص بخشی از اعتبار و تامین قیر و تزریق آن به این پروژه ، از ابتدای هفته گذشته مجدد از سر گرفته شد.

غلامعباس بهرامی‌نیا  بیان کرد: بهسازی رویه جاده ایذه - دهدز با ١٣٠ میلیارد ریال، از پارسال در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان قرار گرفت که به دلیل تخصیص نیافتن اعتبار، روال اجرایی پروژه یاد شده در مقاطعی دچار توقف شد و یا به کندی پیشرفت داشت.

وی افزود: جاده ایذه - دهدز از جاده‌های ترانزیتی و با اهمیت خوزستان است که بنا به وضعیت و شرایط رویه راه، در سالیان گذشته هزینه زیادی صرف نگهداری و بازسازی آن شده که به دلیل خرابی شدید رویه راه، پروژه‌های اجرا شده ، ظرفیت مناسب برای تردد در این جاده را نداشته است.
وی با بیان اینکه مجوز برگزاری مناقصه به منظور بهسازی جاده دهدز - ایذه - سد کارون چهار صادر شده .ادامه داد: همزمان با فعال سازی پروژه فعلی، پیگیری برای تامین و تخصیص اعتباری از طرف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای انجام شد که با سفر معاون راهداری سازمان ، مجوز برگزاری مناقصه به منظور بهسازی این جاده گرفته شد تا عبور و مرور جاده‌ای با سهولت و امنیت بهتری انجام شود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد: این اداره کل با تعریف پروژه‌های دیگری که هم اکنون به صورت فعال در حال اجرا هستند، در صدد بهبود وضعیت جاده اهواز - هفتکل - باغملک - ایذه - دهدز است که براساس برنامه ریزی انجام شده تا پایان امسال می‌توان از این مسیرر به عنوان یکی از مسیرهای با کیفیت خوزستان یاد کرد.

خوزستان دارای ۱۷ هزار و ۱۳۵ کیلومتر راه است که از این میزان ۱۲ هزار و ۱۵۱ کیلومتر راه روستایی است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار