تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴
کد خبر: ۲۰۱۲۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توزیع ۷۰۰ بسته غذایی در غیزانیه
مسؤول حوزه بسیج شهید تندگویان گفت: با صدور فرمان کمک مؤمنانه رهبری، بیش از ۷۰۰ بسته مواد غذایی توسط پایگاه‌های کارون و مارون آماده و با همکاری حوزه‌های بسیج بین روستاهای بخش غیزانیه توزیع شد.
 سرهنگ ممبینی، مسؤول حوزه بسیج شهید تندگویان وزارت نفت در رابطه با اقدامات سپاه و بسیج در ماجرای آب شرب غیزانیه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: از سال ۹۴ تا به امروز حوزه تندگویان اقدامات خوبی را در بخش غیزانیه انجام داده است.

وی افزود: این حوزه با همکاری مدیران شرکت کارون و مارون روزانه ۶ سرویس آب به روستاهای مختلف غیزانیه آبرسانی میکند و علاوه بر این، اقدامات جهادی مختلفی مانند ساخت و تعمیر مسجد و مدرسه در سال‌های گذشته نیز انجام شده است.

مسؤول حوزه بسیج شهید تندگویان عنوان کرد: در تابستان سالهای گذشته با همکاری حوزه بسیج غیزانیه و با استفاده از ظرفیت‌ سالن‌های ورزشی و استخر، سرویس‌هایی را برای جوانان آن منطقه در نظر گرفتیم.

وی افزود: همچنین در بحبوحه کرونا روزانه ۲۰۰ وعده غذایی پخت و بین افراد نیازمند روستاهای بخش غیزانیه توزیع میشد و اکثر روستاها را ضدعفونی و گندزدایی کردیم.

ممبینی بیان کرد: با صدور فرمان کمک مؤمنانه رهبری، بیش از ۷۰۰ بسته مواد غذایی توسط پایگاه‌های کارون و مارون آماده و با همکاری حوزه‌های بسیج بین روستاهای بخش غیزانیه توزیع شد.

وی افزود: در رابطه با بحث آب نیز همه باید پای کار بیایند و با توجه به بودجه‌ای که سال گذشته به مناطق نفت‌خیز تعلق گرفت امیدواریم که با همکاری آبفا روستایی مشکلات آب شرب غیزانیه رفع شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار