تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۲۰۱۳۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افتتاح بزرگترین بخش جراحی مغز و اعصاب جنوب غرب کشور در اهواز
 بزرگترین بخش فوق‌تخصصی جراحی مغز و اعصاب جنوب غرب کشور و همچنین بخش جدید ام آر ای و پروژه توسعه و تجهیز بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز روز پنجشنبه با حضور معاون درمان وزارت بهداشت ، درمان و اموزش پزشکی افتتاح شد.

 سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز روز پنجشنبه در این خصوص اظهارداشت: بزرگترین بخش فوق‌تخصصی جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات جنوب غرب کشور در بیمارستان گلستان اهواز با ۶۰ تخت بستری و اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد  ریال در بیمارستان گلستان امروز راه اندازی شد.

فرهاد ابول نژادیان تصریح کرد: بیمارستان بزرگ گلستان اهواز، مرکز اصلی ارجاع بیماران بدحال در استان با آسیب‌های شدید ستون فقرات، مغزی و نخاعی ناشی از سوانح ترافیکی و حوادث است که بهره‌برداری از این پروژه به‌عنوان گامی موثر در ارائه‌ خدمات مطلوب به بیماران خواهد بود ‌.

وی ادامه داد: این پروژه یکی از نیازهای ضروری در راستای ارائه‌ هرچه بهتر خدمات درمانی به مردم استان محسوب می شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز  همچنین به افتتاح بخش جدید  ام آر ای و  پروژه توسعه و تجهیز بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: در حال حاضر بیمارستان امام خمینی(ره) دارای بخش‌های جراحی عمومی، داخلی، اطفال، جراحی، زنان، عفونی، چشم، قلب، ارتوپدی، نوزادان، اورولوژی، نفرولوژی، ENT، دیالیز است.

معاون درمان وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی روز گذشته به خوزستان سفر کرد و  در شهرستان آبادان از بیمارستان طالقانی این شهرستان بازدید کرد و از روند درمان و آمار بیماران کرونا مطلع شد.

 قاسم جان بابایی که با هدف نظارت بر خدمات مرتبط با پیشگیری و درمان کروناویروس به استان خوزستان سفر کرده است، همراه با مشاور و نماینده وزیر بهداشت در امور اجرایی مربوط به کرونا در استان و سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز امروز نیز، ابتدا در بیمارستان رازی اهواز حضور یافت؛ این بیمارستان از روزهای نخست اپیدمی کرونا در استان به عنوان اولین بیمارستان قرنطینه شده ویژه بیماران مبتلا به کرونا در نظر گرفته شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار