تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۲۰۱۳۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معرفی مشترک فولاد و سپاهان به عنوان آکادمی‌های فعال به AFC
  با اعلام رییس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال، باشگاه‌های فولاد و سپاهان به عنوان الگو و نمونه آکادمی‌های فعال فوتبال کشور به AFC معرفی شدند.

اکبر محمدی، رییس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال اعلام کرد که نشست های مشترکی به صورت ویدئو کنفرانس با نمایندگان فیفا و AFC در خصوص دو طرح مرتبط با حوزه فوتبال پایه و آکادمی ها داشتیم که یکی از طرح‌ها مربوط به کنفدراسیون فوتبال آسیا و موسوم به طرح توسعه فوتبال جوانان نخبه در آسیا است که شاخصه و آیتم های متعددی دارد. 

به گزارش ایسنا، وی در بخشی از مصاحبه خود با سایت فدراسیون فوتبال، گفت: در این طرح نحوه فعالیت آکادمی‌ها، تجهیزات، استعدادها، نیروی انسانی، کیفیت مربیان، تیم های ملی و موارد دیگر بررسی می‌شود و ما هم در این بخش ابتدا بر مبنای امکانات سخت افزاری مجموعه آکادمی و مرکز ملی فوتبال همچنین دو باشگاه سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان را با ارائه کلیه مستندات و مدارک معرفی کردیم. 

رییس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال عنوان کرد: در نشست مشترک با آقای لاسلو نماینده AFC به صورت ویدئو کنفرانس ابتدا مدارک سپاهان مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و در نشست های بعدی مدارک و مستندات باشگاه فولاد مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. در واقع هدف این است که شرایط و موقعیت فعلی این آکادمی‌ها به عنوان نمونه بررسی و با الگوهای استاندارد مطابقت داده شود تا در مسیر رفع نقاط ضعف و استانداردسازی آکادمی های فوتبال در کشور اقدام کنیم.

به گزارش ایسنا، باشگاه فولاد تلاش داشته است که با پرورش استعدادها، نفرات آینده‌داری را به فوتبال خوزستان و ایران معرفی کند و در حالی که سال‌ها عنوان برتر در بخش آکادمی‌های کشور را به دست آورده است، امسال به صورت مشترک با سپاهان موفق به کسب این عنوان شده است.


مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار