تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۲۰۱۳۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معلوم نیست خوزستان چه زمانی از وضعیت قرمز کرونا خارج می‌شود
 معاون درمان وزارت بهداشت با بیان اینکه همچنان شرایط خوزستان نگران‌کننده است، گفت: هنوز شواهدی در زمینه کاهش تعداد بیماران مبتلا به کرونا نداریم تا بگوییم خوزستان چه زمانی از وضعیت قرمز خارج می‌شود یا در بیماری پس‌رفت خواهد داشت.

دکتر قاسم جان‌بابایی در حاشیه بازدید از بیمارستان رازی اهواز که امروز (۸ خردادماه) انجام شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوزستان وضعیت قرمزی دارد و شرایط هنوز به شکلی نیست که تعداد بیماران روند رو به افت داشته باشد.

  وی با اشاره به افزایش موارد بستری در خوزستان افزود: در حال حاضر هر روز به طور ثابت، تعداد بیماران بستری در حال افزایش است.

جان‌بابایی بیان کرد: هنوز شواهدی در زمینه کاهش تعداد بیماران مبتلا به کرونا نداریم تا بگوییم خوزستان چه زمانی از وضعیت قرمز خارج می‌شود یا در بیماری پس‌رفت خواهد داشت.

معاون درمان وزارت بهداشت با اشاره به انجام دید و بازدیدهای عید فطر در خوزستان گفت: مطمئنا تا دو هفته پس از برنامه یا مراسماتی مانند عید فطر که تجمع‌های مردمی بیشتر می‌شود، انتظار می‌رود شاهد افزایش مراجعه به بیمارستان‌ها و یا موارد بستری و بیماران بدحال در بیمارستان‌ها باشیم.

وی تصریح کرد: شرایط خوزستان هنوز نگران‌کننده است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار