تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۲۰۱۳۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هدفگذاری ۵۰۰ میلیارد ریال صادرات از سوی شرکت پگاه خوزستان
 مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه خوزستان با اشاره به صادرات محصولات این شرکت به کشورهای مختلف گفت: امسال ۵۰۰ میلیارد ریال صادرات انواع محصولات لبنی از سوی این شرکت هدفگذاری شده است.

سیدحسین موسوی روز جمعه در نشست خبری به مناسبت ۱۱ خرداد روز جهانی شیر افزود: محصولات پگاه خوزستان عمدتا به کشورهای عراق، افغانستان، روسیه و پاکستان صادر می شود اما تقاضا از سوی برخی کشورهای حوزه خلیج فارس نیز وجود دارد که در دست بررسی است.

وی همچنین به ارتقا جایگاه شرکت پگاه خوزستان در میان ۱۶ شرکت تابعه صنایع شیر ایران اشاره کرد و گفت:بر اساس رتبه بندی اخیر شرکت های تابعه صنایع شیر ایران، شرکت پگاه خوزستان پس از هفت سال موفق به ارتقا ۶ پله‌ای جایگاه خود در میان شرکت‌های تابعه صنایع شیر ایران شدهر چند این شرکت از ظرفیت لازم برای دستیابی به جایگاه های بالاتر برخوردار است.

موسوی تاکید کرد: ارتقا کیفیت در تولید محصولات، صادرات، افزایش دریافت شیر خام، تنوع محصولات، افزایش تولید و عرضه محصولات به بازارهای سراسر کشور شاخص‌هایی بودند که در ارزیابی جایگاه این شرکت مورد بررسی قرار گرفتند.
مدیرعامل شرکت شیر پگاه خوزستان به افزایش ۲۰ هزار تنی تولید محصولات در این شرکت نیز اشاره کرد و گفت: در سال گذشته تولید این شرکت از ۹۰ تن در روز به ۱۱۰ تن افزایش یافت که این رقم امسال به ۱۲۰ تن در روز افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به ظرفیت پگاه خوزستان مبنی بر افزایش میزان تولید روزانه  تا ۴۰ درصد نسبت به سال گذشته تصریح کرد: تولید ۱۲ محصول جدید نیز از دیگر برنامه های  پگاه خوزستان در سال جاری است.

موسوی در خصوص تولید شیر و دیگر فرآورده های لبنی از گاومیش نیز گفت: پرورش گاومیش و تولید فرآورده های لبنی از گاومیش در خوزستان از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است و قابل سرمایه گذاری است که این موضوع نیز از نگاه پگاه خوزستان دور نمانده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار