تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۲۰۱۳۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۲۰ هزار پرس غذا بین قشر آسیب دیده از کرونا در خوزستان توزیع شد
  دبیر قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان خوزستان گفت: ۲۰ هزار پرس غذای گرم در مناطق محروم و کمتر برخوردار این استان توزیع شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین احمدی اظهار داشت: در گام دوم رزمایش همدلی و احسان که توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) برگزار شد، تعداد ۲۰ هزار پرس غذای گرم در مناطق محروم و کمتر برخوردار استان خوزستان توزیع شد.

وی افزود: این غذاها با هدف کمک به اقشار محروم و آسیب دیده از ویروس کرونا و با کمک نیروهای بسیج و گروه‌های جهادی تهیه و بین جامعه هدف توزیع شد.

دبیر قرارگاه جهادی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خوزستان ادامه داد: در مرحله نخست رزمایش همدلی و احسان نیز تعداد ۳۰ هزار بسته معیشتی شامل مواد غذایی بین اقشار محروم استان خوزستان توزیع شد.

احمدی از لزوم حمایت از محرومین در مواقع مختلف به‌خصوص در بحران کرونا سخن گفت و تصریح کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام همیشه در کنار مردم حاضر بوده است و از روزهای نخست شیوع کرونا تا کنون با اقداماتی همچون توزیع بسته معیشتی و بهداشتی، ضدعفونی معابر و اماکن عمومی و طبخ غذا به خدمت‌رسانی به مردم مشغول بوده است.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از ۲۰۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار