تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲
کد خبر: ۲۰۱۳۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدارس خوزستان همچنان تعطیل / فعالیت ادارات با ظرفیت کامل
 مدارس استان خوزستان برخلاف سایر استان‌های کشور که فعالیت‌های خود را به صورت محدود آغاز کرده‌اند، نه‌تنها در این مدت بازگشایی نشده‌اند بلکه تعطیلی آنها یک هفته دیگر تمدید شد.

  آموزش‌وپرورش خوزستان اعلام کرد که به دستور استاندار خوزستان مدارس سراسر استان خوزستان از تاریخ دهم خردادماه تا سیزدهم خردادماه تعطیل خواهند بود.

از سوی دیگر سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در استان خوزستان نیز در گفتگو با صداوسیمای مرکز خوزستان گفت: تمامی ادارات و بانک‌های خوزستان از روز شنبه با ظرفیت کامل کارکنان خود فعالیت را آغاز می‌کنند و خبری از نوبت‌بندی و سهمیه‌بندی کارکنان نیست.

رضا نجاتی اظهار کرد: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده و گزارش‌هایی که از دانشگاه علوم پزشکی اهواز اخذ شده است، همه ادارات دولتی و خصوصی و بانک‌های استان خوزستان از فردا ۱۰ خرداد با ظرفیت کامل فعال خواهند بود و ساعت کاری نیز ۷: ۳۰ تا ۱۴: ۳۰ خواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین افراد مبتلا به بیماری‌های زمینه‌ای مانند قلبی و عروقی، فشارخون و دیابت، با ارائه مدارک پزشکی و همچنین خانم‌های باردار و شیرده و افراد بالای ۶۰ سال می‌توانند از مرخصی استفاده و ادارات در این زمینه همکاری کنند.

نجاتی افزود: مراکز آموزشی، مدارس و دانشگاه‌ها فعلاً تا ۱۷ خردادماه تعطیل هستند. اصناف کم‌خطر نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند فعالیت کنند و اصناف پرخطر نیز تعطیل خواهند بود.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار