تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۲۰۱۳۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
متقاضیان مسکن ملی ثبت‌نام خود را تکمیل کنند
 مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: متقاضیانی که در مرحله اول و دوم طرح اقدام ملی ثبت‌نام کرده‌اند باید طبق برنامه زمان‌بندی با مراجعه به سایت Https://tem.mrud.ir نسبت به تکمیل ثبت‌نام خود اقدام کنند.

رضا رضایی اظهار کرد: متقاضیان تاییدشده مرحله اول ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن که به هر دلیل مدارک موردنیاز را به ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌ها تحویل نداده‌اند و یا در سامانه طرح اقدام ملی مسکن بارگذاری نکرده‌اند، بعد از دریافت پیامک از طریق سامانه این طرح می‌توانند با مراجعه به بخش «پیگیری درخواست» در سایت Https: //tem.mrud.ir نسبت به این امر اقدام کنند.

وی ادامه داد: زمان مراجعه هر متقاضی جهت بارگذاری مدارک، از طریق پیامک به آن‌ها اعلام می‌شود و لازم است متقاضیان صرفا مطابق با زمان اعلام شده به سامانه مراجعه کرده و اقدام به بارگذاری مدارک کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: همچنین کلیه متقاضیان ثبت‌نام شده در مرحله دوم ثبت‌نام و نیز افرادی که به دلیل شرایط فاصله‌گذاری اجتماعی ناشی از شیوع ویروس کرونا در فاز دوم صرفا کد ملی خود را به سامانه پیامکی طرح اقدام ملی مسکن ارسال نموده‌اند، برای ثبت‌نام و بارگذاری مدارک از روز سه‌شنبه ۱۳ خردادماه می‌توانند با مراجعه به بخش پیگیری درخواست در سامانه طرح به نشانی Https: //tem.mrud.ir نسبت به تکمیل اطلاعات ثبت‌نام اقدام کنند.

رضایی خاطرنشان‌کرد: زمان‌بندی ویرایش اطلاعات ثبت‌نام متقاضیان مرحله اول و دوم و همچنین زمان‌بندی ثبت اعتراض به نتایج پالایش متقاضیان مرحله اول و نیز زمان‌بندی بارگذاری مدارک توسط متقاضیان تاییدشده در مرحله دوم نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار