تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۲۰۱۳۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برگزاری ۴۰۰ جشنواره استعدادیابی ورزشی در خوزستان
  معاون امور توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان از برگزاری ۴۰۰ جشنواره استعدادیابی ورزشی در استان خبر داد و گفت: این تعداد جشنواره در ۴۸ هیات ورزشی استان برگزار می‌شود.

ابراهیم نصیری  اظهار داشت: یکی از راهبردهای اصلی این اداره کل استعدادیابی است و در این راستا به کشف، پرورش، هدایت و نگهداری ورزشکاران استان اهمیت ویژه ای می‌دهیم.

وی با بیان اینکه در سال جاری برنامه ویژه‌ای برای ورزش دانش‌آموزی، دانشگاهی و کارگری استان داریم گفت: بی‌شک توجه به این سه بخش علاوه بر کمک به سلامتی جامعه ،موجب موفقیت ورزش استان در کشور خواهد شد.

معاون امور توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور گفت: در دور اول این مسابقات که سال ۹۷ برگزار شد رتبه ۲۱ کشور را کسب کردیم و در سال ۹۸ با هشت پله صعود در جایگاه سیزدهم کشور قرار گرفتیم.

وی با بیان اینکه هدفگذاری ما در مسابقات المپیاد استعدادهای برتر امسال جایگاه هفتم کشور است گفت: ما درخواست میزبانی پنج رشته ورزشی را داده‌ایم که اگر با این موضوع موافقت شود قطعا به جایگاه مدنظرمان خواهیم رسید.

نصیری بیان کرد: در کل استان ۲۷ هیات شهرستانی داریم که انتظار داریم روسای هیات‌های ورزشی از ظرفیت تمام استان بهره بگیرند و هیات های شهرستانی را فعال کنند زیرا این موضوع به موفقیت آن رشته در کشور کمک می‌کند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار