تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۲۰۱۴۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازدید معاون پرستاری وزارت بهداشت از بیمارستان‌های معین کرونا در خوزستان
  مریم حضرتی معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به خوزستان از بیمارستان‌های معین ویژه مبتلایان به ویروس کرونا در این استان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، دکتر حضرتی در سفر ۲ روزه به خوزستان در روزهای ۱۰ و ۱۱ خردادماه،  از بیمارستان‌های معین ویژه مبتلایان به ویروس کرونا و  بخش‌های تریاژ، اورژانس، بستری و ICU مربوط به کرونا بازدید داشت و از نزدیک با کارشناسان پرستاری مستقر در بخش‌های مختلف بیمارستانی دیدار کرد.

 بیمارستان‌های امیر المومنین، شهید نیاکی، فاطمه الزهرا و سینا و رازی به بیماران مشکوک و مبتلا به ویروس کرونا در اهواز خدمات ارائه می‌دهند.

معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یکشنبه در نشست با هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سرسرای اداری دانشگاه با اشاره به فعالیت‌های شبانه روزی کادر پرستاری ضمن تشکر از اقدامات دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در راستای مبارزه با ویروس کرونا در زمینه غربالگری و درمان تشکر کرد.

 در این نشست سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپوراهواز ضمن خیر مقدم به معاون پرستاری وزارت، گزارشی از آخرین اقدامات صورت گرفته در دانشگاه در زمینه پیشگیری و درمان بیماری کووید ۱۹ ارائه داد.

در ادامه نشست معاون درمان و مدیر دفتر پرستاری دانشگاه گزارشی از آخرین فعالیت‌های حوزه درمان و جامعه پرستاری در بحران کرونا در واحدهای زیر مجموعه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ارائه دادند و نیز سایر اعضای هیات رئیسه در بیاناتی مختصر دیدگاههای خود را بیان کردند.

دکتر ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز هفته گذشته در سفر یک روزه خود به خوزستان در نشست ستاد مبارزه با کرونا خوزستان در دانشگاه علوم پزشکی اهواز و ستاد مدیریت بیماری کرونا در استانداری خوزستان حضور یافت و با نماینده ولی فقیه در استان خوزستان دیدار کرد.

به گفته مسوولان دانشگاه علوم پزشکی اهواز افزایش بیماریابی و رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی و عوامل افزایش ابتلا به کرونا در خوزستان بوده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار