تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۲۰۱۴۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مردم دزفول در کرونا با بی‌تدبیری گرفتار شدند/ تصاویر
آمارمبتلایان به کرونا همچنان درشهرستان دزفول به طورصعودی درحال افزایش است واین سیرصعودی موجی ازنگرانی دربین مردم ایجادکرده است؛ روندصعودی که مردم علت آن رابی‌تدبیری مسئولان می‌دانندو به نظرمی‌رسدبرای کشیدن ترمزکرونا دردزفول تدابیری کافی صورت نمی‌گیرد
مردم دزفول در کرونا با بی‌تدبیری گرفتار شدند؛ خبری از برخورد سختگیرانه نیست + تصاویر

  بیماری هراس‌آور کرونا 4 ماه است در کشور و تبع آن در استان خوزستان و در شهرستان دزفول کمین کرده است، آمار مبتلایان به کرونا همچنان در شهرستان دزفول به‌طور صعودی در حال افزایش و این شهرستان در وضعیت بحرانی و قرمز است و این شرایط بحرانی  موجی از نگرانی در بین مردم ایجاد کرده است.

مردم علت روند صعودی کرونا در این شهرستان را بی‌تدبیری مسئولان می‌دانند که خبری از برخورد سختگیرانه با قانون‌شکنان بومی و غیربومی در این شهرستان نیستو با گرم شدن هوا مردم دزفول با بحرانی دیگر روبه‌رو شده‌اند.

در این باره مرتضی شکوهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم گفت: آمار مبتلا به کرونا در دزفول فاجعه است، شواهد و واقعیت این است نه مردم اهتمام جدی به رعایت در این اوضاع دارند و نه متاسفانه مسئولان شهرستان دنبال تصمیم‌گیری‌های قاطع و بازدارنده هستند, مجموعه این مسائل سبب شده که وضعیت دزفول از مرز هشدار عبور کرده و به مرز بحران برسد.

وی با بیان اینکه با گرم شدن هوا نگرانی مردم دزفول دو چندان شده است، افزود: با توجه به جاذبه‌های گردشگری در این شهرستان متاسفانه دزفول با سیل بی‌تدبیری مسئولان در اوضاع بحرانی کرونا گرفتار شده و هیچ تصمیم قاطع با متخلفان از جمله صاحبان باغ‌ویلاهای و حضور افراد غیربومی برای شنا در تفریجگاه‌های ساحلی این شهرستان نمی‌کنند.

خانم علوی در این باره می‌گوید: در شرایط کنونی همه نگاه‌ها به مسئولان شهرستان و دستگاه‌های قضائی است بلکه بتوانند با تدابیری روشن و بازدارنده مجدد وضعیت دزفول را به کم خطر یا سفید برگردانند، به نظر می‌رسد برای کشیدن ترمز کرونا در دزفول تدابیری کافی صورت نمی‌گیرد.

وی با بیان اینکه مسئولان شهرستان تدابیری مناسبی اتخاذ نکردند، افزود: با گشت و گذاری در سطح شهرستان متاسفانه شاهد تردد راحت افراد غیربومی به مناطق گردشگری طبیعی شهرستان دزفول هستیم بدون اینکه با این منفعت‌طلبان و قانون‌شکنان برخود جدی صورت بگیرد، این در صورتی است که مکرر در رسانه‌ها مسئولان بیان می‌کنند تمام راه‌های ورودی به مناطق گردشگری دزفول مسدود شده است؛ آیا این رفت و آمدها باز هم به اصناف برمی‌گردد.

این شهروند دزفولی افزود: تمنا داریم مسئولان اجرایی با تمام قدرت و شدت با افرادی که قانون‌شکنی می‌کنند برخود قاطع کنند، گرمای هوا در روزهای اخیر باعث شده مسافران زیادی برای استفاده از تفریجگاه‌های ساحلی این شهر به دزفول سفر کنند که در این باره مردم دزفول نگران هستند.

به گزارش تسنیم ایرج حریرچی معاون‌کل وزارت بهداشت در گفت‌وگوی خبری  9 خرداد99 با بیان اینکه ویروس کرونا ضعیف نشده است گفت: آمار دزفول شدیداً رو به افزایش است.


مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار