تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۲۰۱۴۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ایجاد بستری مناسب برای علاقه‌مندان به اتومبیلرانی در اهواز
 رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان گفت: بستر مناسب برای حضور علاقه‌مندان به اتومبیلرانی در سطح اهواز فراهم است و انتظار می‌رود این افراد برای اجرای حرکات نمایشی به پیست مراجعه کرده و از انجام این حرکات درمناطق و معابر شهری خودداری کنند.

ابراهیم جوانمردی اظهار داشت: در برخی موارد مشاهده شده که جوانان در سطح شهر اقدام به حرکات نمایشی با خودرو می‌کنند که در این خصوص برنامه‌های مختلفی برای ساماندهی آنها در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: به دنبال برگزاری یک دوره مسابقات درگ در شهرستان اهواز هستیم تا جوانان علاقه‌مند انرژی خود را از این طریق تخلیه کنند. اکنون در حال طراحی مسیر یک هزار متری مسابقات هستیم همچنین باید از لحاظ ایمنی جوانب لازم را بررسی کنیم.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان گفت: هیات موتور سواری و اتومبیلرانی خوزستان قطب اصلی این ورزش در کشور است و در طول چند سال گذشته به عنوان استان برتر کشور شناخته و معرفی شده است.

وی به برگزاری رقابت‌های مختلف توسط این هیات در طول سال گذشته اشاره کرد و گفت: اولویت ما همگانی کردن این رشته در سطح استان و ایجاد نشاط و شادی در بین ورزشکاران و خانواده‌ها است به همین جهت در طول سال برنامه‌های متعددی در حوزه همگانی برگزار می‌کنیم.

جوانمردی با بیان اینکه ورزشکاران استان در رشته های درگ، اسلالوم، دریفت و کارتینگ جز نفرات برتر کشور هستند همچنین در رشته موتورکراس همیشه بر روی سکو قرار داریم افزود: همچنین تلاش می کنیم دیگر رشته های ورزشی زیر نظر هیات را فعال کنیم.

وی افزود: با توجه به مجوز آغاز فعالیت این رشته از سوی ستاد مبارزه با کرونا، بنا داریم ابتدا جلسه ای با روسای هیات های شهرستانی برگزار کنیم تا برنامه های خود را عملیاتی کنیم. با توجه به گرمای هوا فعالیت در این رشته قدری سخت است اما با این وجود بنا داریم مسابقات موتورسواری اسلالوم و اتومبیلرانی را برگزار کنیم همچنین در اواخر خردادماه همایش دستاوردهای هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان با رژه خودروهای کلاسیک برگزار خواهد شد.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان به نبود حامی مالی در این رشته اشاره کرد و گفت: رشته موتورسواری و اتومبیلرانی بیشترین تماشاگر را به هنگام برگزاری مسابقات دارد اما از لحاظ مالی آنگونه که باید حمایت نمی شویم لذا انتظار بیشتری از مسئولان داریم.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار