تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۶
کد خبر: ۲۰۱۴۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۲۰۰ محتوای آموزشی در اداره‌کل فنی و حرفه‌ای خوزستان تولید شد
  معاون آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان با اشاره به تولید ۲۰۰ محتوای آموزشی در این اداره‌کل، گفت: هدف اصلی از انجام این کار این است که بیان کنیم، آموزش تعطیل نیست و یادگیری مهارت همچنان ادامه دارد.

منصور زنگنه‌منش اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا، لزوم اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و با در نظر داشتن تدوین برنامه‌هایی برای محقق کردن شعار سال ۹۹، اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان مطابق با دستورالعمل‌های ستاد کرونا و برای هدفمند کردن فعالیت‌های دورکاری مربیان، نسبت به تولید بیش از ۲۰۰ محتوای آموزشی اقدام کرده است.

وی افزود: این محتواهای آموزشی در حرفه‌های مختلف مانند تاسیسات، برق، صنایع پوشاک، صنایع غذایی، الکترونیک، فناوری اطلاعات و سایر حرفه‌ها تولید شده‌اند.

معاون آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان با اشاره به هدف تولید محتواهای آموزشی، گفت: تمام محتواهای الکترونیکی تولید شده بر اساس سرفصل‌های استاندارد سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور تولید شده است. هدف اصلی از انجام این کار این است که بیان کنیم، آموزش تعطیل نیست و یادگیری مهارت همچنان ادامه دارد.


مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار