تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲
کد خبر: ۲۰۱۴۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تشکیل ۱۶۳ پرونده تخلف صنفی مرتبط با کرونا در خوزستان
  مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: ۱۶۳ پرونده تخلف درخصوص بازرسی‌ها از بازار و داروخانه‌ها و اماکن فروش کالاهای بهداشتی ویژه کرونا در این استان تشکیل شد.

نعمت اله بیرانوندی بیان کرد: این تعداد پرونده از تاریخ اول اسفند ماه پارسال  تا دهم خردادماه امسال تشکیل شده است.

وی گفت: ۱۴۴ پرونده از این تعداد تاکنون رسیدگی شده است و واحدهای صنفی مختلف در مجموع به پرداخت سه میلیارد و ۵۲۵ میلیون و ۳۱ هزار و ۲۵۰ ریال محکوم شدند .

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان ادامه داد: این تعداد پرونده حاصل تلاش مشترک بازرسان تعزیرات حکومتی ، سازمان صمت استان و معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز است که در قالب گشت‌های مشترک نظارتی و تعزیراتی بر اصناف نظارت کردند و تخلفات در بخش‌های کالا و خدمات در خصوص گرانفروشی ، احتکار و یا قاچاق بوده است.

بیرانوندی ادامه داد: اداره تعزیرات حکوکتی آمادگی همکاری در بازرسی از بازار و اصناف به همراه  گشت های مشترک دستگاه های نظارتی را دارد.

از زمان شیوع ویروس کرونا در خوزستان گشت های مشترک اداره تعزیرات حکومتی استان، سازمان صمت خوزستان و معاونت غذا و داروی اهواز برای جلوگیری از تخلف در فروش کالاهای بهداشتی آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

ابتلا به کرونا از ابتدای اردیبهشت ماه امسال در استان روند صعودی یافته است به گونه‌ای که یک سوم آمار ابتلا و یک چهارم تعداد کشته شدگان بر اثر این بیماری در سطح کشور مربوط به خوزستان است.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار