تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۲۰۱۴۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون دانشگاه:
امتحانات دانشگاه شهید چمران اهواز مجازی برگزار می‌شوند
  معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: امتحانات پایان ترم این دانشگاه از ۱۴ تیر تا ۱۵ مرداد به صورت مجازی برگزار می‌شوند.

علیرضا جلیلی‌فر اظهار کرد: امتحانات پایان ترم دانشگاه شهید چمران اهواز از ۱۴ تیر آغاز می‌شود و تا ۱۵ مرداد به صورت مجازی برگزار می‌شوند.

وی تاکید کرد: برای برگزاری امتحانات مجازی، سامانه‌هایی که برای ارائه درس‌ها استفاده شده بود، به کار برده خواهند شد اما درصورتیکه نیاز باشد، از سامانه‌های دیگر نیز استفاده می‌کنیم.  

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز افزود: ما چندین کارگاه آموزشی برای اساتید برگزار کردیم تا آزمون‌ها را مجازی برگزار کنند. بنابراین انتظار ما این است که اعضای هیات علمی با برگزاری آزمون مجازی آشنایی داشته باشند. این کارگاه‌ها را با علم به اینکه از چه نرم‌افزارهایی استفاده خواهیم کرد، برگزار کردیم.

جلیلی‌فر با بیان اینکه امتحانات مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به صورت مجازی برگزار می‌شوند، گفت: درس‌های عملی در اولین زمان ممکن با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزار می‌شوند و اولویت با دانشجویان سال آخر است.

وی با بیان اینکه سعی می‌کنیم درس‌های عملی را به صورت حضوری برگزار کنیم، ادامه داد: اگر شرایط برگزاری درس‌های عملی فراهم نشود، به صورت نیمه‌تمام به نیم‌سال بعد موکول می‌شوند اما نمره درس برای این نیم‌سال در نظر گرفته خواهد شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز در پایان گفت: درمورد استفاده از آزمایشگاه‌ها برای مقطع دکتری، هر کدام از دانشجویان این مقطع می‌توانند درخواست خود را به استاد راهنما ارائه دهند و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از آزمایشگاه استفاده کنند اما نمی‌توانند از خوابگاه استفاده کنند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار