تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۳
کد خبر: ۲۰۱۵۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چند خبر کوتاه از حوزه انتظامی خوزستان
 یک تالار متخلف در شهرستان خرمشهر به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی پلمب و سه سارق حرفه‌ای نیز در شهرستان‌های بهبهان و مسجدسلیمان دستگیر شدند.

  فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد پیشگیری از بیماری کرونا، طرح برخورد با واحدهای صنفی متخلف اجرا شد.

سرهنگ همت علی ترکارانی افزود: در این رابطه تیم تلفیقی کارشناسان اصناف و اتحادیه‌های مربوطه و ماموران پلیس امنیت عمومی یک تالار متخلف را به دلیل رعایت نکردن مصوبات ستاد پیشگیری از بیماری کرونا با هماهنگی مقام قضایی پلمب کردند.

وی با بیان اینکه در این رابطه ۲ نفر به دادسرا معرفی شدند، گفت: پلیس نظارت بر اماکن عمومی خرمشهر به منظور جلوگیری از بروز تخلفات صنفی، با همکاری اتحادیه‌های مربوطه، کنترل و نظارت بر صنوف را با جدیت و با به‌کارگیری تمام توان و استعداد موجود در دستور کار خود قرار داده است.

سارق سابقه‌دار در دام پلیس مسجدسلیمان 

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام و اماکن خصوصی در شهرستان مسجدسلیمان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ علی حسینی افزود: ماموران پلیس آگاهی با تحقیقات گسترده ۲ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در ۲ عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی ادامه داد:متهمان در بازجویی پلیس به ۶ فقره سرقت اماکن خصوصی و ۲ فقره سرقت احشام اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شدند.


دستبند پلیس بهبهان بر دستان سارق معابر عمومی 

فرمانده انتظامی بهبهان گفت: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و دستگیری سارقان سابقه دار، ماموران کلانتری ۱۱ با کار اطلاعاتی و گشت زنی هدفمند، یک سارق سابقه دار را در حالی که در حال پرسه زدن برای پیدا کردن طعمه مناسب بود، شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ محمد عزیزی با بیان اینکه متهم پس از دستگیری در بازجویی پلیس تاکنون به ۱۰ فقره انواع سرقت در معابر عمومی اعتراف کرده ، افزود: ماموران پلیس ضمن شناسایی و دستگیری فرد مالخر، تعدادی از اموال مسروقه را نیز کشف کردند.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار