تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۳
کد خبر: ۲۰۱۵۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شرکت بیش از ۳۱ هزار دانش‌آموز خوزستانی در جشنواره نوجوان سالم
  مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: تاکنون ۳۱ هزار و ۴۱۲ اثر مربوط به دانش آموزان و کارکنان و والدین دانش آموزان به دبیرخانه استانی هشتمین جشنواره نوجوان سالم رسیده است.

کوروش مودت امروز (۱۲ خرداد) در حاشیه بازدید از نمایشگاه آثار دانش آموزان شرکت کننده در هشتمین جشنواره نوجوان سالم اظهار کرد: اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان همچون سنوات گذشته جشنواره نوجوان سالم را با هدف جلب مشارکت فعال دانش آموزان و ارتقای سطح آگاهی آنان در جهت کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی برگزار کرده است که با استقبال خوب دانش آموزان سراسر استان روبرو شد.

  وی در ادامه با اشاره به شرکت ۳۱ هزار و ۴۱۲ اثر در این دوره از جشنواره، خاطرنشان کرد: آثار دریافتی جشنواره نوجوان سالم در سال تحصیلی جاری در قالب فیلم کوتاه، عکس، مقاله، نقاشی، نرم افزار و چندرسانه ای، پوستر، نشریه دیواری، ایده‌پردازی و ابتکارات پیشگیری از آسیب‌ها است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه برگزاری این جشنواره می تواند نقش مهمی در بالابردن تاب آوری دانش آموزان در برابر آسیب های اجتماعی ایفا کند، ادامه داد: علی‌رغم مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس با برنامه ریزی اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی و ایجاد ارتباط با مربیان و دانش آموزان بخشی از آثار توسط دانش آموزان در منازل خود تهیه و تولید شده اند تا ضمن پر کردن قسمتی از اوقات فراغت، بتواند زمینه ساز ارتقای آگاهی‌های فردی آنان در برابر آسیب های اجتماعی باشد.

مودت افزود: این جشنواره برای هشتمین سال پیاپی توسط اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در کلیه مدارس سه دوره تحصیلی استان برگزار می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در پایان گفت: این جشنواره دارای دو مرحله استانی و کشوری است و در نهایت نفرات اول کلیه رشته ها به مرحله کشوری راه خواهند یافت. همچنین آموزش و پرورش خوزستان توانسته است با برنامه ریزی و برگزاری کلاس‌های آموزشی و تولید بسته‌های راهنما در طی سه سال گذشته، بالاترین تعداد رتبه در سطح کشور را کسب کند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار