تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۰
کد خبر: ۲۰۱۵۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فعالان فرهنگی برای تبیین آرمان‌های امام راحل (ره) تلاش کنند
 رئیس تبلیغات اسلامی اندیمشک با اشاره به هجمه‌های وسیع دشمن برای کمرنگ کردن ارزش های انقلاب اسلامی گفت: فعالان فرهنگی و مذهبی برای تبیین و تشریح هرچه بهتر آرمان‌های امام راحل (ره) تلاش کنند.

 حجت الاسلام سعید علیپور دوشنبه شب در نسشت هم‌اندیشی کانون مداحان و شاعران آئینی با محور برنامه‌ریزی سی و یکمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و از سرگیری آموزشهای تخصصی و عمومی مداحی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی افزود : فعالان فرهنگی مذهبی همواره پیشرو در عرصه ترویج تفکر انقلابی بوده اند بنابراین عنایت داشته باشند که نسل‌های جدید نیازمند آموزه‌ها و اندیشه والای امام راحل (ره) و الگوپذیری از این شخصیت برجسته هستند.
حجت الاسلام علیپور اظهار داشت:با گذشت بیش از چهار دهه از انقلاب اسلامی ، همچنان این انقلاب و اندیشه والای بنیانگدار کبیر انقلاب اسلامی الگویی ارزنده برای سایر جوامع است.
وی با گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) بیان داشت: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا حتی‌الامکان باید از تجمع انسانی بپرهیزیم و تمام سعی خود را معطوف به فضای مجازی کنیم.
وی همچنین گفت: تلاش فعالان فرهنگی و مذهبی در شرایط کرونایی برای جذب و توزیع کمک‌های مومنانه قابل تقدیر است.
رئیس تبلیغات اسلامی اندیمشک بیان کرد: هیاتهای مذهبی، موکبها، مساجد، فعالان فرهنگی قرآنی و پایگاه‌های مقاومت بسیج همه با وحدت کلمه و یک صدا در جبهه‌ی انقلاب اسلامی مشغول تلاش و کوشش هستند.
وی با اشاره به تلاشهای موثر کانون‌های فرهنگی تبلیغی و پایگاه‌های مقاومت بسیج، مداحان و هیاتهای مذهبی تحت عنوان نیروهای جهادی افزود: مجموعه‌های مختلف فرهنگی مذهبی و بسیجی در کنار ائمه محترم جماعات و مسئولین شهرستان تلاشهای چشمگیری برای ضدعفونی محلات مختلف اندیمشک، شهرکها و روستاها در بخش مرکزی و بخش الوار گرمسیری، تولید و توزیع چند صدهزار ماسک و دستکش داشته‌اند و خروجی آن آمار پائین مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان است.
حجت الاسلام علیپور با اشاره به فرمان رهبر معظم انقلاب درباره کمک مومنانه از تلاش همه دست اندرکاران رزمایش همدلی قدردانی کرد و گفت:  تهیه و توزیع هزاران بسته معیشتی و غذای گرم به خانواده‌های آسیب پذیر خروجی تلاش جمعی همه مسئولین و نیروهای فرهنگی مذهبی شهرستان بوده است.
وی با اشاره به روند  بیماری کرونا در خوزستان ابراز امیدواری کرد: در هفته‌های آتی با بهبود وضعیت ، دوره‌های عمومی و تخصصی آموزش مداحی را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سر خواهیم گرفت.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار