تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۲۰۱۵۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اختصاص بیش از ۱۷ میلیارد تومان برای تکمیل خانه کشتی اندیمشک
  رئیس اداره ورزش و جوانان اندیمشک از اختصاص ۱۷ میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان از محل اعتبارات تملک و دارایی برای تکمیل خانه کشتی این شهرستان خبر داد.

کیومرث آریان‌متین در خصوص روند ساخت خانه کشتی اندیمشک که در سال ۹۶ کلنگ‌زنی شده است، اظهارکرد: با دستور حاجتی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان، اعتبار جدید ساخت خانه کشتی پنج هزار نفری اندیمشک در سال ۹۹ ابلاغ و مبلغ ۱۷ میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان از محل اعتبارات تملک و دارایی برای این پروژه در نظر گرفته شد. این پروژه ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و باتوجه به بودجه در نظر گرفته شده، احتمال بهره‌برداری از آن تا پایان سال جاری وجود دارد.

وی با بیان این‌که طرح این خانه کشتی در نوع خود در ایران بی‌نظیر است و از نظر امکانات و طراحی فضاهای مورد نیاز جهت برگزاری مسابقات در یک کلاس جهانی است، افزود:  تلاش ما این است که هر چه سریع‌تر این پروژه تکمیل شود تا علاقه‌مندان به کشتی در شهرستان اندیمشک بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

رئیس اداره ورزش و جوانان اندیمشک با قدردانی از حمایت استاندار خوزستان، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و همچنین پیگیری‌های نماینده و فرماندار اندیمشک و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، گفت: امیدوارم با کمک همه این عزیزان شاهد تکمیل و بهره‌برداری از این سالن بزرگ و آکادمی کشتی فرنگی کشور در اندیمشک باشیم.

وی عنوان کرد: اداره ورزش و جوانان اندیمشک در سال‌های ۹۸ و ۹۹ با داشتن ۱۹ پروژه ورزشی با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان که بیش از ۷۰ درصد آن نیز از محل اعتبارات نفت تامین شده است، یکی از فعال‌ترین ادارات ورزش و جوانان در بحث پروژه‌های ورزشی در سطح استان خوزستان است.

آریان‌متین به پروژه‌های ورزشی این شهرستان اشاره کرد و گفت: هفت چمن مصنوعی، پایگاه قهرمانی  ۱و ۲، جاده سلامت و پارک ورزشی فرهنگیان، جاده سلامت و پارک ورزشی کوی لور، جاده سلامت و پارک ورزشی کوی نیرو، سالن تمرینی شهید سروندی، سالن کوی جانبازان، چمن نفت (شهید قربانی)، خانه کشتی پنج هزار نفری، چمن چم گلک، چمن حسینیه و سالن کوی لور جهت استفاده همشهریان در حال اجرا هستند. همچنین نصب تشک‌های استاندارد و جدید مورد تقاضای کشتی‌گیران اندیمشکی در سالن پایگاه قهرمانی کوی شهدا انجام شد.

وی از پلمب ۱۰ باشگاه ورزشی متخلف در اندیمشک خبر داد و گفت: این اقدامات در جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا انجام می‌گیرد و پلمب باشگاه‌هایی که موارد بهداشتی و تذکرات لازم را رعایت نکنند، با هماهنگی پلیس و اماکن انجام و به مقام قضایی معرفی می‌شوند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار