تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۲۰۱۵۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فاز اول جایگاه دفع پسماند‌ ماهشهر تیرماه به بهره برداری می رسد
با تلاش وجدیت شهرداری در تیرماه سال جاری فاز اول جایگاه دفع پسماند‌های شهری بندر ماهشهر به بهره برداری می‌رسد.
 شریفی معاون فرماندار بندرماهشهر  گفت: با همکاری شهرداری‌های این چند شهر، پس از سال‌ها عملیات اجرایی آن در بندر ماهشهر شروع شده و با تلاش شهرداری بندر ماهشهر پیشرفت‌های خوبی صورت گرفته که جای تقدیر و تشکر داشته و امیدوارم با بهره برداری از آن شاهد دفع اصولی و بهداشتی پسماند‌ها در سطح این شهر‌ها باشیم.

او افزود: انتظاری که از شهرداری‌های ذینفع داریم آن است که نسبت به پرداخت حق السهم خود در اجرای این پروژه به موقع اقدام نموده تا بدون هیچگونه وقفه‌ای شاهد بهره برداری هرچه سریعتر مرکز و جایگاه دفع پسماند این منطقه باشیم.

شهاب صدیقی مدیرکل امور شهری استانداری ضمن تقدیر از مجریان طرح بیان داشت: در خصوص دفع اصولی و بهداشتی پسماند‌ها در سطح استان، سالیان متمادی بوده که با مشکل مواجه بوده ایم و طی سال‌های اخیر تلاش‌های خوبی در زمینه رفع این معضل صورت گرفته که نمونه آن در این منطقه بوده که می‌تواند به عنوان الگویی برای دیگر مناطق استان باشد.

او تصریح کرد: بحمدالله با تلاش وجدیت شهرداران این منطقه، در تیرماه سال جاری فاز اول آن به بهره برداری رسیده، ضمن آنکه سهم مشارکت هر شهر نیز بر اساس میزان پسماند آن تعیین می شود.

با حضور مدیرکل امور شهری استانداری خوزستان بهمراه بیرانوند فرماندار و شهرداران بندر ماهشهر، امیدیه رامشیر، چمران، میانکوه و بندر امام خمینی از جایگاه دفع پسماند‌های شهری این ۶ شهر، واقع در کیلومتر ۱۵ جاده بندر ماهشهر به امیدیه بازدید بعمل آمد.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار